اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی:

صنعتی‌سازی تنها راه رسیدن به نقاط آرمانی ساخت و ساز است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: صنعتی‌سازی تنها راه رسیدن به نقاط آرمانی ساخت و ساز است.

صنعتی‌سازی تنها راه رسیدن به نقاط آرمانی ساخت و ساز است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا هوایی عصر امروز در حاشیه دومین همایش فناوری‌های نوین صنعت ساختمان کشور و همچنین هشتمین نمایشگاه بین‌المللی مسکن و انبوه‌سازی و نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعتی‌سازی و فناوری‌های نوین صنعت ساختمان اظهار داشت: باید برای عبور از مشکلات ساخت و ساز سنتی به سوی فناوری‌های نوین صنعتی حرکت کرد.
وی با بیان اینکه این امر تاثیر بسزایی در اقتصادی‌شدن روند ساخت و ساز خواهد داشت، تصریح کرد:در حال حاضر صنعتی‌سازی به عنوان یک ضرورت توسعه کمی و کیفی ساخت و سازها برای ساختمان‌های کشور مطرح است.
مدیرکل دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی افزایش ایمنی، استحکام و آسایش در ساخت و سازها را از جمله اهداف اجرای مقررات ملی ساختمان دانست و افزود:این امر و بهبود روش‌ها در احداث بناها به اجرای هر چه بهتر این مقررات کمک می‌کند.
وی تاکید کرد: استحکام و افزایش عمر بناها از هدر رفت منابع ملی در جهت توسعه صنعتی‌سازی در صنعت ساخت و ساز کمک شایانی می‌کند.
هوایی خاطر نشان کرد: باید صنعتی‌سازی و تغییر رویکرد از سنتی به صنعتی‌سازی به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.
وی ابراز داشت: همچنین زمینه توسعه کمی و کیفی این موضوع نیز بیش از پیش فراهم می‌شود.
مدیرکل دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به برگزاری دومین همایش فناوری‌های نوین صنعت ساختمان کشور و همچنین هشتمین نمایشگاه بین‌المللی مسکن و انبوه‌ سازی و نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعتی‌سازی و فناوری‌های نوین صنعت ساختمان اعلام کرد: این همایش و نمایشگاه تاثیر مثبتی در روند صنعتی‌سازی بناها خواهد داشت.
هوایی عنوان داشت: فناوری‌های نوین ساختمان در ترویج فرهنگ صنعتی‌سازی به عنوان یک ضرورت مورد توجه است.
وی خراسان رضوی را پیشگام در امر صنعتی‌سازی برشمرد و گفت: در همین راستا دبیرخانه فناوری‌های نوین صنعت ساختمان کشور در این استان راه‌اندازی شده است.
مدیرکل دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: بالا بردن سطح دانش مهندسی باید در دستور کار مسئولان برگزاری این همایش قرار گیرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول