اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه کردستان:

مقابله با مفاسد اجتماعی وظیفه‌ای شرعی است

خبرگزاری فارس: یکی از اساتید حوزه و دانشگاه کردستان گفت: مقابله با مظاهر بی‌حجابی و مفاسد اجتماعی وظیفه‌ای شرعی و همگانی است.

مقابله با مفاسد اجتماعی وظیفه‌ای شرعی است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محمد طهماسبی صبح امروز در کارگاه آموزشی اخلاق اسلامی ویژه کارکنان وظیفه و پایور سپاه بیت‌المقدس که در سالن شهدای گمنام پادگان توحید در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با مظاهر فساد و بی‌حجابی در جامعه اسلامی وظیفه‌ای شرعی و همگانی است و باید همواره مورد توجه قرار گیرد.
وی با برشمردن ویژگی‌های یک فرد مسلمان در جامعه اسلامی، افزود: مقابله با مظاهر بی‌حجابی و مفاسد اجتماعی وظیفه‌ای شرعی و همگانی است.
این استاد حوزه و دانشگاه کردستان به پیام‌های عظیم قیام عاشورا برای مسلمین جهان اشاره کرد و افزود: امام حسین(ع) هدف از قیام خویش را زنده کردن، دین جدش رسول‌الله(ص) عنوان کردند و با این حماسه بی‌بدیل درس آزادگی، ایثار و شهامت را به همه مسلمانان جهان آموختند.
طهماسبی خاطرنشان کرد: هدف از بعثت رسول اکرم(ص) تکمیل مکارم اخلاقی در بین انسان‌ها و ارتقای شاخص‌های اخلاقی و معرفتی بوده است و در برهه‌های زمانی مختلف نیز به انسان‌ها ثابت شده که اگر در جامعه‌ای مبانی اخلاقی و فرهنگی حاکم باشد آن جامعه با کمترین آسیب‌ها مواجه خواهد شد.
وی افزود: دشمنان اسلام با آگاهی کامل به این موضوع همواره با طراحی برنامه‌های شوم درصدد خدشه‌دار کردن باورهای عمیق دینی و اخلاقی در بین مسلمانان هستند.
این استاد حوزه و دانشگاه کردستان اضافه کرد: دشمنان برای رسیدن به اهداف شومشان در این مسیر نیز با بهره‌مندی از توان تبلیغاتی و رسانه‌ای خویش می‌خواهند جوانان جامعه اسلامی را از مبانی اخلاقی و اعتقادی خویش دور کنند.
طهماسبی  تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با برخورداری از نیروهایی خدوم و تلاشگر همواره در عرصه دفاع از آرمان‌های والای نظام مقدس اسلامی و مبانی اسلامی پیشرو بوده و امید است همواره این جایگاه رفیع با تلاش همه جانبه نیروهای متدین و مخلصش حفظ و ارتقا یابد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول