اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‏فقیه در سمنان:

رعایت قانون راهنمایی و رانندگی مانند نماز واجب است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان با اشاره به اجرای قانون جدید راهور تاکید کرد: رعایت قانون راهنمایی و رانندگی مانند نماز واجب است.

رعایت قانون راهنمایی و رانندگی مانند نماز واجب است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع‏رسانی پلیس استان سمنان، حجت‏الاسلام سیدمحمد شاهچراغی در دیدار با تنی چند از مسئولان انتظامی، افزایش خدمات را از انتظارات مردم استان از فرمانده جدید دانست و خطاب به فرمانده انتظامی سمنان تاکید کرد: با توجه به اینکه شما فرزند همین استان هستید، انتظار مردم به مراتب از شما بیشتر از فرماندهان گذشته است.
وی با بیان اینکه پلیس همیشه کارش زیاد بوده به تصویب و اجرای مرحله نخست قانون جدید راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و افزود: سود و منفعت این قانون در صورت رعایت آن به خود مردم باز می‏گردد.
امام جمعه سمنان، تصادف را خودآزاری و مردم‏آزاری دانست و تصریح کرد: خود مردم باید احتیاط کنند و با رعایت قوانین به شدت از وقوع تصادف جلوگیری کنند.
وی بر همکاری مردم با پلیس در اجرای مرحله جدید قانون راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و با بیان اینکه اگر مردم همراهی نکنند پلیس معجزه نمی‏تواند بکند، گفت: البته بعضی فقط با زبان معجزه از رفتار غلط خود دست بر می‏دارند و چاره‏ای جز برخورد با این افراد نیست.
شاهچراغی رعایت مقررات جمهوری اسلامی به ویژه قانون راهور را مانند نماز واجب دانست و اظهار داشت: همه باید قانون‏گرا باشند و علاوه بر احترام به مجریان قانون، باید نسبت به رعایت قوانین به خصوص در رانندگی دقت کنند.
نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان در پایان با بیان اینکه درد و غم‏های بازماندگان تلفات رانندگی خیلی شدید است، ابراز امیدواری کرد: روزی برسد که تصادف و واژگونی در استان سمنان نداشته باشیم.
پیش از سخنان امام جمعه سمنان، محمدرضا میرزایی فرمانده انتظامی استان سمنان، علیرضا رضوی‏خبیر، حمید معین‏زاده، روسای پلیس راه و راهور استان هر کدام در سخنانی به تشریح چگونگی اجرای دومین مرحله قانون راهنمایی و رانندگی در استان پرداختند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول