اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تحقق کاهش متوالی تلفات جاده‌ای؛

در اجرای قوانین جدید راهنمایی و رانندگی مماشات نمی‌شود

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به ابلاغ قوانین جدید راهنمایی و رانندگی و اجرای آن از اوایل دی ماه امسال، گفت: برای کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن مماشاتی در اجرای این قانون اعمال نمی‌شود.

در اجرای قوانین جدید راهنمایی و رانندگی مماشات نمی‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد قنبری صبح امروز در مراسم آغاز طرح زمستانی جاده‌ای کردستان در سنندج، اظهار داشت: تمامی اقدامات نیروی انتظامی و به ویژه پلیس راه در راستای برقراری امنیت و کاهش تصادفات و تلفات است و اجرای قوانین جدید نیز به همین منظور اجرایی می‌شود.
جانشین انتظامی استان کردستان هدف از اجرای طرح زمستانی را نیز خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر به مسافران و رانندگان در محورهای مواصلاتی و درون شهری عنوان کرد و افزود: 144 نفر از عوامل پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان در این طرح فعالیت خواهند داشت.
وی افزود: این افراد در قالب تیم‌های گشت و پشتیبان در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان حضور دارند و به یقین در کاهش تصادفات و نیز کشته‌های جاده‌ای تاثیر بسزایی خواهد داشت.
به گفته قنبری، 12 تیم گشت و 36 تیم پشتیبان برای اجرای طرح زمستانی آمادگی لازم دارند.
وی تصریح کرد: قانون جدید راهنمایی و رانندگی کمک مضاعفی برای کاهش تصادفات است و این مهم زمینه را برای کاهش متوالی و استمرار کشته‌ها را فراهم می‌سازد.
جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان تاکید کرد: در صورتی که رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند و مرتکب تخلف شوند مطابق قوانین جدید با آنان برخورد می‌شود و در اعمال قانون مماشاتی صورت نمی‌گیرد.
قنبری در پایان به کاهش 101 نفری کشته‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای در این مدت از سال جاری اشاره کرد و تحقق این مهم را نشان از همکاری و تعامل دستگاه‌های ذیربط در جاده‌ها و نیز اقدامات موثر پلیس راه برشمرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول