اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان رضوی؛

بیش از 104 هزار نفر در مسابقات قرآنی شرکت کردند

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: بیش از 104 هزار نفر در استان خراسان رضوی در مسابقات قرآنی شرکت کرده‌اند.

بیش از 104 هزار نفر در مسابقات قرآنی شرکت کردند
حجت‌الاسلام علی محمدی در حاشیه سی ‌و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی در تربت‌جام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به تعیین سهم 80 هزار نفری متسابق قرآنی برای خراسان رضوی، تصریح کرد: اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در این از دوره مسابقات قرآن کریم استان با ثبت‌نام بیش از 104 هزار نفر چه از لحاظ کمی و چه کیفی وضع مناسبی را دارا است. 
سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به کمی ارائه تسهیلات برای حافظان و قاریان قرآن در کشور اظهار داشت: کمی تسهیلات برای کسانی که در حوزه قرآن دارای مدارج بالایی هستند یکی از مشکلات است که در این زمینه اوقاف هم به آن اعتراض دارد و از این موضوع راضی نیست و این اعتراض خود را مکتوب و شفاهی به مسئولان انتقال داده است.
سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه بیانات رهبری در نگاه به رشد و توسعه قرآن و فرهنگ قرآنی در جامعه مسلمان ایران را یکی از اهداف مهم سازمان اوقاف برای رسیدن به یک میلیون متسابق عنوان و خاطرنشان کرد: در موضوع آموزش‌های تخصصی برای قاریان و حافظان کشور اوقاف توسط معاونت‌های فرهنگی استان‌ها برنامه را شروع کرده است.
محمدی برگزاری مسابقات قرآنی استان در خارج از مراکز استان‌ها را رویکردی مناسب در جهت گسترش فرهنگ قرآنی در کشور خواند و بیان کرد: با دوره‌های تخصصی که برای تربیت نیروهای جدید  می‌گذاریم امیدواریم که داورانی جوان، سرزنده برای هرچه بهتر اجرا کردن مسابقات قرآنی در کشور داشته باشیم.
وی میزبانی تربت‌جام و نیز کیفیت سی‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی را در شرایط مطلوبی دانست و تاکید کرد: اوقاف خراسان رضوی با وجود آنکه در سال گذشته 4 هزار متسابق قرآنی داشته و این دوره 104 هزار متسابق داشته است عملکرد مطلوبی را شاهد هستیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول