اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

سهمیه خراسان رضوی در مسابقات قرآن را 3 برابر می‌کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: خراسان رضوی از دیرباز مهد مذهبی کشور بوده است به همین دلیل سهمیه استان را در مسابقات قرآن سه برابر می‌کنیم.

سهمیه خراسان رضوی در مسابقات قرآن را 3 برابر می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام علی محمدی ظهر امروز در اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن استان خراسان رضوی در تربت‌جام اظهار داشت: در جامعه‌ای که شیطان زندگی می کند مردم باید با استفاده از نور قرآن خانه‌های خود را نورانی کند، چرا که اگر خانه‌ای با این اشاعه درآمیخته نشود تاریک و زندگی افراد بی‌معنی سپری می‌شود.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: مردم ایران انس با قرآن را بیشتر از ملت‌های منطقه در زندگی خود مورد نظر قرار داده‌اند و این‌گونه مسابقات نمونه‌ای از اقدامات توجه به قرآن در ایران است و باید برگزاری آن همیشه در سال‌های بعد پر شور تر از حالا باشد. 
محمدی بیان کرد: مهم‌‌ترین عامل خوشبختی انسان قرآن است و این مصداق از آغاز زندگی افراد شروع می‌شود چرا که اگر بخواهیم زندگی حقیقی داشته باشیم تمسک به قرآن‌مان باید مانند پیامبر باشد.
وی خطاب به طوائف شیعه و سنی در مراسم تاکید کرد: مقام معظم رهبری با اشاره به وحدت و همدلی میان شیعه و سنی تاکید دارند چرا هرکدام از این دو مجموعه زندگی و خط قرمزهایی دارند و ما نباید اجازه دهیم از خط قرمزهای آنان دشمنان عبور کنند.
وی تاکید کرد: ایران امروز پیشرفت عظیمی در عرصه تکنولوژی داشته با دید بر این موضوع که ما شاهد این بودیم که چطور هواپیمای فوق پیشرفته جاسوسی آمریکا توسط ایران بدون کوچک‌ترین آسیبی به زمین رسید و این نشان می‌دهد که قدرت نظامی ایران قدرت بی‌همتا است.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: رمز موفقیت ایرانیان همیشه در زندگیشان توسل به اهل‌بیت و قرآن بوده و به همین دلیل این ملت پرورش‌یافته مکتب خاتم‌ الانبیا است.
وی تصریح کرد: استان خراسان رضوی با همراهی برگزاری مسابقات قران نشان داد که سیل عظیمی از مردم هنوز دوستدار و خواستار برگزاری چنین مسابقاتی هستند به همین دلیل سهمیه این استان را در مسابقات قرآن سه برابر می‌کنیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول