اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف استان همدان:

10 هزار نفر در مسابقات قرآن اوقاف همدان شرکت کردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: بیش از 10 هزار نفر در مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه استان شرکت کردند.

10 هزار نفر در مسابقات قرآن اوقاف همدان شرکت کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صالحی بعد از ظهر امروز در مراسم اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه مرحله استانی در ملایر اظهار کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه جوانان به قرآن و پرورش قاریان و حافظان قرآن در کشور سازمان اوقاف و امور خیریه با برنامه‌ریزی در راستای اجرای هر چه بهتر و ترویج قرآن کریم هر ساله اقدام به برگزاری مسابقات قرآن می‌کند.
وی از شرکت 10 هزار نفر از جوانان و نوجوانان استان همدان در سی و چهارمین دوره مسابقات قران خبر داد و ابراز کرد: این تعداد شرکت‌کننده بی‌نظیر بوده و نسبت به سال‌های گذشته رشد 200 تا 300 درصدی داشته است.
مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان ادامه داد: استان همدان از نظر تعداد شرکت‌کننده در این دور از مسابقات جزو استان‌های برتر کشوری بوده است.
وی این رشد را نشان از توجه جوانان به قرآن و آموزه‌های آن دانست و افزود: مسابقه‌ای که برای جوانان و نوجوانان در این راستا برگزار می‌شود نورانیت است چرا که قرآن تضمین‌کننده سعادت دنیا و آخرت است.
صالحی از حضور 300 شرکت‌کننده از برگزیدگان شهرستانی شهرهای مختلف استان در مرحله استانی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در ملایر خبر داد و گفت: در این دوره مسابقات در رشته‌های مختلف ترتیل، مفاهیم، قرائت و حفظ 2.5، 5، 10، 20 و حفظ کل و حفظ مخصوص شکوفه‌ها برگزار شد.
در پایان از برگزیدگان مسابقات با دادن لوح تقدیر و هدایای نقدی تقدیر شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول