اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اوقاف خراسان رضوی:

انقلاب اسلامی قرآن را در عرصه‌های مختلف احیا کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: انقلاب اسلامی قرآن را در عرصه‌های مختلف خود احیاه کرده است.

انقلاب اسلامی قرآن را در عرصه‌های مختلف احیا کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت گنابادی‌نژاد ظهر امروز در اختتامیه سی وچهارمین دوره مسابقات قرآن استان خراسان رضوی در تربت‌جام اظهار داشت: در عصر بیداری اسلامی امت اسلام منطقه و خاورمیانه با عطر قرآن ترکیب شده و این نشات گرفته از مکتب خمینی است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: شهرستان تربت‌جام در همه عرصه‌ها به‌ویژه ‌جنگ و فعالیت‌های قرآنی از ابتدای انقلاب اسلامی نقش برجسته‌ای در استان خراسان رضوی داشته به طوری که شهیدان زیادی در راه نبرد با ظلمت تقدیم اسلام کرده است.
وی ادامه داد: حضرت محمد (ص) با مبعوث شدن خود بیداری همه بشریت را در 1400 سال پیش تضمین کرد به طوری که این توفقی نصیب بیشتر ملت‌های منطقه شد و امروز ما شاهد هستیم پرچمداری انقلاب اسلامی با قرآن در همه ملت‌ها احیا شده است.
گنابادی‌نژاد بیان کرد: رهبر انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند امروز ما نیازمند 10 میلیون نفر حافظ قرآن هستیم که برای رسیدن به معنای این جمله برگزاری مسابقان قرآن یکی از این راهکارها در شهرستان‌ها است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات قرآن در شهرستان‌ها یکی از دلایلش تشکیلی ستادی به ریاست سردار غفاری معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی بود که اقدامات مهمی در این زمینه شکل گرفت و بعد از آن در همه شهرستان‌ها مشابه این ستاد در استان تشکیل شد.
وی تصریح کرد: استان خراسان رضوی یکی از استان‌های مذهبی و در نوعی قطب قرآنی کشور است چرا که با وجود بارگاه حضرت رضا (ع) در این استان همه ساله در مسابقات قران شاهد سیل عظیمی از حضور پور شور قاریان در این استان هستیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول