اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

فرهنگ پژوهش در جامعه تقویت شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: برای رسیدن به اهداف علمی کشور باید فرهنگ پژوهش در جامعه تقویت شود.

فرهنگ پژوهش در جامعه تقویت شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌السلام نقی باقری صبح امروز در جمع پژوهشگران شهرستان شاهین‌دژ با اشاره به اهمیت پژوهش، اظهار داشت: پژوهش یکی از محوری‌ترین موضوعات در زمینه ارتقای سطح علمی هر کشور محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب در زمینه‌های پژوهشی توانسته به موفقیت‌های بی‌شماری نائل شود، تصریح کرد: تمام این موفقیت‌های را موهون تلاش‌های پژوهشگریانی می‌داینم که در راه اعتلای سطح علمی کشور تلاش می‌کنند.
این مسئول با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف بلند مدت در افق 1400 باید گام‌های خود را استوارتر از گذشته برداریم، ‌افزود: در سایه پژوهش است که می‌توانیم به این مهم دست یابیم و بتوانیم در زمینه‌های مختلف حرفی برای گفتن داشته باشیم.
باقری داشتن تجربه و مهارت کافی برای اجرایی شدن طرح‌های پژوهشی را موثر عنوان کرد و گفت: اجرایی شدن طرح‌های پژوهشی می‌تواند در رسیدن به اهداف علمی نظام ما را یاری رساند.
وی با بیان اینکه اساس تمام پیشرفت‌ها پژوهش است، اعلام کرد: پژوهش یکی از موضوعاتی است که به دلیل اهمیت فراوان سالهاست مورد توجه قرار گرفته و دولت نیز در این زمینه مشوق و کمک حال پژوهشگران کشورمان است.
این مسئول توانایی ایران در زمینه علمی را در سالهای گذشته چشمگیر دانست و بیان داشت: تمام این موفقیت‌ها ناشی از بالا بودن سطح علمی اساتید، دانشجویان و تمام افرادی است که در این عرصه فعال هستند.
باقری در ادامه با بیان اینکه امید می‌رود ایران اسلامی در سالهای آینده نیز شاهد موفقیت‌های بیشماری از پژوهشگران کشورمان در عرصه‌های مختلف باشد، اذعان داشت: دراین میان همراهی و همگامی دولت با پژوهشگران مورد توجه بیشتر قرار دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول