اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه دوم محرم امسال صورت گرفت؛

اطعام 5 هزار زائر و نیازمند در آران و بیدگل

خبرگزاری فارس: سرپرست ضیافت‌ خانه حضرت محمد هلال بن علی(ع) گفت: در دهه دوم محرم‌الحرام امسال بیش از 5 هزار غذای تبرکی حضرت بین زائران حرم مطهر و نیازمندان شهرستان آران و بیدگل توزیع شد.

اطعام 5 هزار زائر و نیازمند در آران و بیدگل
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد اصغری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تعداد غذای حضرتی بین زائران حرم مطهر و نیازمندان شهرستان آران و بیدگل توزیع شد.
وی افزود: این اطعام، بین نیازمندانی که از سوی معتمدان محله‌ها شناسایی شده‌اند و نیز در بین زائران حضرت محمد هلال بن علی(ع) صورت گرفته است.
سرپرست ضیافت‌خانه حضرت محمد هلال بن علی (ع) خاطرنشان کرد: ضیافت‌خانه آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) در مناسبت‌های مختلف مذهبی، غذای تبرکی حضرت را بین شهروندان شهرستان آران و بیدگل و حومه و نیازمندان و نیز زائران حرم مطهر توزیع می‌کند.
اصغری با اشاره به طرح‌های گذشته این ضیافت‌خانه عنوان کرد: در یکی از طرح‌های اطعام، در طول دو و نیم سال تمام شهروندان شهرستان آران و بیدگل و حومه از غذای پر برکت حضرت بهره‌مند شدند.
وی اضافه کرد: در طول ماه مبارک رمضان سال گذشته نیز، بیش از 15 هزار غذای نذری حضرت در ضیافت‌خانه حضرت محمد هلال (ع) طبخ و بین ایتام و نیازمندان، زائران آستان مقدس، خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) و
بهزیستی، مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست آران و بیدگل، مجتمع توانبخشی گلابچی کاشان و عموم مردم توزیع شد.
این عضو هیئت امنای آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) بیان داشت: در هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان نیز 5 هزار غذای تبرکی حضرت در بین اعضای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی توزیع شد.
اصغری با اشاره به اینکه تمام هزینه‌های پخت غذای نذری حضرت از محل کمک‌های مردمی و خیرین به ضیافت‌خانه آستان مقدس تأمین می‌شود افزود: علاقمندان به شرکت در این طرح‌ها می‌توانند نذورات خود را به دفتر امور
مالی آستان مقدس تحویل و یا جهت هماهنگی با شماره تلفن‌های 2763132-0362 و 2763133-0362 تماس حاصل کنند.
 آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) در شهرستان آران‌وبیدگل، شمالی‌ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول