اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد؛

600 مددجوی کریکی اطعام شدند

خبرگزاری فارس: با مشارکت مالی شرکت آب ‌و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد، 600 مددجوی روستای کریک از توابع شهرستان سی‌سخت اطعام شدند.

600 مددجوی کریکی اطعام شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، رئیس کمیته امداد شاخه سی‌سخت شامگاه دوشنبه در جمع مددجویان روستای کریک گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسئولان خود را به مردم نزدیک می‌دانند و همواره در کنار مشکلات و نیازهای آنان هستند.
حیدر خداپرست افزود: کمیته امداد یکی از اصیل‌ترین نهادهای انقلاب بوده که با دستور مستقیم حضرت امام خمینی (ره) برای خدمت به محرومین بنا شده است.
وی اطعام ایتام و مددجویان را کاری ارزشمند دانست که به کمک خیرین در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.
خداپرست بیان داشت: در این آیین افطاری که به همت شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده، 600 مددجوی روستای کریک اطعام شدند.
رئیس کمیته امداد شاخه سی‌سخت تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب شهری مبلغ 15 میلیون ریال و کمیته امداد نیز مبلغ 5 میلیون ریال برای اطعام و افطاری مددجویان در این مراسم هزینه کرده است.
خداپرست با مهم خواندن نقش خیرین در حمایت از سیاست‌های کمیته امداد، عنوان داشت: کمیته امداد شاخه سی‌سخت در ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از 900 نفر از مددجویان را در سی‌سخت اطعام کرده و 180 سبد غذایی را به خانواده‌های مددجویان تحویل داده است.
رئیس کمیته امداد شاخه سی‌سخت خاطرنشان کرد: این نهاد در ماه مبارک رمضان 12 حامی را برای ایتام سی‌سختی جذب کرده است.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول