اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جهاد کشاورزی کرمانشاه اعلام کرد:

تصویب اعتبارات ۲۶۰ طرح‌ بخش کشاورزی در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیرکل جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: اعتبارات 259 طرح‌ بخش کشاورزی استان کرمانشاه به تصویب رسید.

تصویب اعتبارات ۲۶۰ طرح‌ بخش کشاورزی در کرمانشاه
به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمانشاه، مدیر‌کل جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در یکصد و شصت و سومین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که ظهر امروز در سالن شهدای استانداری برگزار شد، اظهار کرد: همه طرح‌های مرتبط با آب و خاک‌، دامداری‌، شیلات‌، آبزیان، گلخانه‌ها و ... از طرح‌هایی هستند که جزو مصوبات سفر پرخیر و برکت‌ مقام معظم رهبر‌ی‌ به استان بوده است.
علی اشرف منصوری تعداد طرح‌ها در بخش‌های مختلف مرتبط با کشاورزی را 259 طرح عنوان کرد و گفت: در بخش دام 221 طرح‌، صنایع تبدیلی 15، باغبانی 19، شیلات دو و دامپزشکی و مکانیزاسیون هر کدام یک طرح داشتیم که امروز مصوب شدند.
مدیرکل جهاد کشاورزی استان کرمانشاه‌ میزان اشتغال‌زایی طرح‌های پذیرفته شده را دو هزار و 584 نفر با اعتبار دو میلیون و 840هزار و 750 میلیون ریال اعلام کرد.
وی مجموع اعتبارات اختصاص یافته به استان کرمانشاه را 3/1میلیارد دلار از طریق صندوق اعتبارات ملی به بانک کشاورزی اعلام و تصریح کرد: نرخ سود تسهیلات بانکی برای طرح‌های بیش از دو سال 13درصد و طرح‌های بالای 10سال 20 درصد است.
منصوری با بیان اینکه متقاضیان گرفتن این‌ تسهیلات باید از طریق سازمان جهاد کشاورزی‌ اقدام کنند، خاطرنشان کرد: تسهیلات زیر 10 میلیارد تومان در استان و مبالغ بالاتر از طریق مرکز پرداخت می‌شود.
وی سقف اعتبار طرح‌های پذیرفته شده را‌ 50 میلیون تومان دانست و آن را از ویژگی‌های این تسهیلات عنوان کرد.
منصوری همچنین به مبلغ 7/1میلیارد دلار اعتبار دیگر بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: این مبلغ از صندوق حمایت از بخش کشاورزی به استان اختصاص داده شده است. 
مدیرکل جهاد کشاورزی استان کرمانشاه سقف‌ گرفتن تسهیلات در کرمانشاه را 100میلیون تومان عنوان کرد و گفت‌: پروژ‌ه‌هایی که بالای 100 میلیون تومان تسهیلات بخواهند باید از طریق تهران اقدام کنند.
در جلسه کارگروه اشتغال‌ دو طرح از محل اعتبارات بنگاه‌های اقتصادی‌ زود‌بازده سنوات 88 - 84 از طرح‌های سرمایه در گردش به تصویب رسید.  
لازم به ذکر است، آمار اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه‌های اجرایی طی سال جاری 52 هزار و 663 نفر بوده است‌.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول