اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده یگان امداد تهران بزرگ خبر داد:

دستگیری سارقان زورگیر جنوب تهران

خبرگزاری فارس: فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از دستگیری سه سارق زورگیر با سابقه در جنوب پایتخت خبر داد.

دستگیری سارقان زورگیر جنوب تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط عمومی فرماندهی یگان امداد تهران بزرگ، اردشیر مطهری از دستگیری سه سارق زورگیر با سابقه در جنوب تهران خبر داد و اظهار داشت: متهمان طعمه‌های خود را از بین افراد کم سن و سال انتخاب و به صورت گروهی مالباخته را مورد ضرب و شتم قرار داده سپس اموال وی را به غارت می‌بردند.
فرمانده یگان امداد تهران بزرگ به تشریح جزییات این موضوع پرداخت و افزود: ماموران گشت انتظامی قرارگاه کیانشهر در حال گشت‌زنی در موقعیت جاده قدیم کرج بودند که راننده یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 در حالی که به شدت ترسیده بود، به سمت ماموران آمد و ضمن معرفی خود به نام «عبدی» عنوان کرد: سرنشینان یک دستگاه خودرو پیکان سواری قصد زورگیری از بنده را داشتند که از چنگال آنان گریختم. 
مطهری ادامه داد: به دنبال این موضوع ماموران با راهنمایی شاکی عملیات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز و به اجرای طرح مهار پرداختند.
فرمانده یگان امداد پایتخت بیان کرد: ماموران در حال اجرای طرح مهار در سطح محدوده بودند که در این لحظه خودرو پیکان در موقعیت رویت شد و سرنشینان خودرو به محض مشاهده ماموران فرار را برقرار ترجیح داده به سرعت متواری شدند.
به دنبال این موضوع خودرو گشت نیز به تعقیب آنان پرداخت و با استفاده از بلندگو و علایم هشدار دهنده به متهمان دستور توقف می‌دهد. 
فرمانده یگان امداد تهران بزرگ با اشاره به بی توجهی متهمان به دستور ایست پلیس تصریح کرد: متهمان همچنان با سرعت سرسام آوری خیابان‌های منتهی به بزرگراه آزادگان را طی می‌کردند تا این که به دلیل سرعت بالا و کنترل نکردن راننده به جدول کنار خیابان برخورد و متوقف شدند و پس از آن به صورت پیاده متواری گشتند.
فرمانده یگان امداد فاتب تصریح کرد: ماموران با سرعت عمل بالا به صورت پیاده متهمان را تعقیب و موفق به دستگیری «سیروس»، «مصطفی» و «فرشاد» شدند.
مطهری در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه متهمان از زورگیران بنام جنوب تهران هستند، با تنظیم صورتجلسه برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری 175 کیانشهر شدند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول