اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان:

نتایج ضعیف مس سرچشمه ارزش‌های تیم را کم نمی‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: نتایج ضعیف تیم مس سرچشمه و ماندن آن در انتهای جدول چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند و بزرگ‌ترین مشکل این تیم عدم استفاده از شرایط میزبانی است.

نتایج ضعیف مس سرچشمه ارزش‌های تیم را کم نمی‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمد فولادی ماهانی عصر امروز در نشست مدیران ورزشی استان کرمان در شهر مس سرچشمه با اشاره به تلاش‌های شرکت مس سرچشمه برای ایجاد انگیزه و بالا بردن سطح ورزشی این شهر اظهار داشت: در حالی که شرایط فیفا اجازه بودن دو تیم از یک استان را در یک لیگ نمی‌داد اما تلاش صنعتگران مس و مدیران ورزشی این شهرستان ثمربخش بود.
وی افزود: تیم مس سرچشمه در شرایطی پا به لیگ برتر گذاشت که تنها در مدت یک هفته می‌توانست تیم خود را جمع و جور کند و این برای یک تیم تازه به لیگ راه یافته بسیار مشکل‌ساز بود.
فولادی ماهانی هماهنگی در تیم مس سرچشمه و یک‌دست بودن این تیم را به مراتب از تیم مس کرمان بهتر دانست و تصریح کرد: تاکنون این یک‌دستی و هماهنگی را در تیم مس کرمان مشاهده نکردیم.
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته تلاش‌های تیم مس سرچشمه و بالا آمدن این تیم و راهیابی آن به لیگ برتر توانست در بین مدیران و مسئولان استان‌های دیگر مایه سرافرازی ما شود و به یاری خدا نگذاشتیم تیم مس سرچشمه به استان دیگری واگذار شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بزرگ‌ترین مشکل تیم مس سرچشمه را عدم استفاده از شرایط میزبانی خواند و ابراز داشت: تیم‌ها در زمین خود به مراتب بهتر از زمین میهمان بازی می‌کنند و نتیجه خوب می‌گیرند و تیمی چون ملوان انزلی در شهر خود به کمتر تیمی باخته است.
وی با بیان اینکه نتایج ضعیف تیم مس سرچشمه و ماندن آن انتهای جدول چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند، افزود: تیم‌های جوان و تازه به لیگ برتر آمده به ویژه تیم مس سرچشمه که شرایط خاصی داشت از این مشکل بی نصیب نیستند و امیدواریم بتوانیم دست به دست هم دهیم و به تیم مس سرچشمه کمک کنیم و آن را به جایگاه اصلی خود برسانیم.
مدیران ورزشی شهرستان‌های استان کرمان در یک نشست دو روزه به بیان توانمندی‌ها، کمبودها و چگونگی رفع چالش‌های ورزشی شهرهای خود می‌پردازند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول