اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر شوشتر:

میدل‌باس‌های شهرداری شوشتر به صورت خصوصی کار می‌کنند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای شهر شوشتر گفت: در شرایط کنونی بسیاری از رانندگان این خودروها در حال خدمات‌دهی خصوصی هستند و از ارائه خدمات عمومی خودداری می‌کنند.

میدل‌باس‌های شهرداری شوشتر به صورت خصوصی کار می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حسن دهدار ظهر امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار داشت: سامان‌دهی حمل و نقل عمومی به ویژه میدل‌باس‌های شهرداری شوشتر امری ضروری است و مورد خواست مردم شهر است و در این باره باید اقدامی سریع و عاجل شود.
وی با اشاره به اینکه در این بخش نظارت خوبی اعمال نمی‌شود، تاکید کرد: میدل‌باس‌ها و میدل‌کروس‌های شهرداری شوشتر در ساعاتی که باید در سطح شهرستان شوشتر خدمات‌دهی کنند در حال خدمات‌دهی خصوصی به عروسی‌ها مجالس ترحیم و... هستند و این اقدامی غیرقانونی است.
وی با اشاره به اینکه شهرداری برای رانندگان این خودروها تسهیلات خاصی در نظر گرفته است، افزود: در شرایط کنونی هر میدل‌باس و میدل‌کروس ماهی تنها 40 هزار تومان به شهرداری کرایه می‌دهد و ابتدا قرارداد این خودروها 130 هزار تومان بود که به دلیل آزادسازی نرخ سوخت این میزان به 40 هزارتومان کاهش یافت.
دهدار با اشاره به اینکه این کرایه رقمی برای خودروی موجود نیست، تاکید کرد: در شرایط کنونی بسیاری از رانندگان این خودروها در حال خدمات‌دهی خصوصی هستند و از ارائه خدمات عمومی خودداری می‌کنند و این امر تخلفی است که شهرداری باید با ان مقابله کند.
نایب رئیس شورای شهر شوشتر خاطرنشان کرد: افزایش نظارت بر این بخش در شهرداری باید اعمال شود و در این باره باید گزارشی به شورای شهر ارسال شود.
اعتراض‌های مردمی به این بخش در شهرداری شوشتر بسیار شده است و چند وقتی است که اعضای شورای شهر شوشتر در این باره اظهار نظر می‌کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول