اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی نهمین دوره انتخابات مجلس در آذربایجان غربی:

هیئت‌های نظارت بر انتخابات در آذربایجان غربی تشکیل شد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی نهمین دوره انتخابات مجلس در آذربایجان غربی گفت: هیئت‌های نظارت شهرستانی برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در آذربایجان غربی تشکیل شده‌اند.

هیئت‌های نظارت بر انتخابات در آذربایجان غربی تشکیل شد
عبدالرحیم نیساری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این هیئت‌ها در سطح شهرستان‌ها تا پایان آبان ماه مستقر می‌شوند.
وی با بیان اینکه هیئت‌های نظارت بر نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری‌ها تشکیل می‌شود، تصریح کرد: در این راستا 30 نفر به عنوان معتمد انتخاب و به هشت نفر از آنها به عنوان اعضای هیئت نظارت بر نهمین دوره انتخابات مجلس رای داده می‌شود.
این مسئول افزود: این هشت نفر متشکل از سه نفر از بخشداری‌های هر شهرستان، ‌فرماندار، نماینده‌ای از ثبت احوال آن شهر، رئیس شورای اسلامی شهر  و دو نفر معتمد است.
نیساری با بیان اینکه این هیئت‌ها کل انتخابات را پوشش می‌دهند، خاطرنشان کرد: ما در بحث پشتیبانی و نظارت مسئولیت داریم.
وی با بیان اینکه هیئت‌های نظارت و هیئت‌های اجرایی از خود مردم تشکیل می‌شوند،‌ گفت: انتخاب هشت نفر از 30 معتمد در شهرستان‌ها به عهده مردم گذاشته شده است و این نشان می‌دهد که خود مردم در زمینه نظارت و اجرای انتخابات نقش موثری دارند.
این مسئول با بیان اینکه هیئت‌های اجرایی در شهرستان‌ها نیز در آینده نزدیک تعیین می‌شوند، اظهار داشت: برای مشارکت زنان در امر انتخابات در هیئت‌های اجرایی از حضور بانوان نیز بهره خواهیم برد.
نیساری با بیان اینکه فعالیت‌های خود را در بخش هیئت نظارت در بخش‌های شهرستان‌های استان آغاز کرده‌ایم،‌ تصریح کرد: احکام این افراد صادر شده است و تا پایان آذر ماه هیئت‌های نظارت در بخش‌های استان نیز تشکیل می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول