اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانال ندای اسلام خبر داد:

پخش مباحث تفسیری آیت‌الله جوادی آملی در برنامه نور هدایت

خبرگزاری فارس: مدیر کانال ندای اسلام از پخش مباحث تفسیری آیت‌الله جوادی آملی در برنامه نور هدایت از ابتدای دی ماه خبر داد.

پخش مباحث تفسیری آیت‌الله جوادی آملی در برنامه نور هدایت
سیدحامد حسینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به تولید برنامه نور هدایت Light of Guidance از کانال ندای اسلام اظهار کرد: این برنامه به تفسیر قرآن در زمینه سوره آل عمران اختصاص دارد.
وی از پخش برنامه نور هدایت از ابتدای دی ماه از کانال ندای اسلام خبر داد و افزود: این برنامه مباحث تفسیری آیت‌الله جوادی آملی در تفسیر سوره آل عمران را با صدای وی به همراه ترجمه انگلیسی پخش خواهد کرد.
مدیر کانال ندای اسلام خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام توکل کارشناسی این برنامه را بر عهده دارد که ضمن بیان نکات تفسیری در ارتباط با هر آیه، مباحث تفسیری آیت‌الله جوادی‌آملی را همچنین با توضیح بیشتر و به زبان ساده برای عموم مخاطبان ارائه خواهد کرد.
وی عنوان کرد: این برنامه روزهای چهارشنبه از ساعت هفت و 45 دقیقه تا هشت و 15 دقیقه به روی آنتن می‌رود.
حسینیان تصریح کرد: برنامه نور هدایت از دی ماه با موضوع تفسیر آیه 92 سوره آل عمران با استفاده از سخنان و مباحث تفسیری آیت‌الله جوادی آملی پخش خود را آغاز می‌کند.
علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی کانال ندای اسلام به آدرسwww.coiradio.com از طریق پخش زنده از این برنامه بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول