اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شوشتر خبر داد:

اخذ عوارض شن و ماسه در شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر شوشتر از راه‌اندازی مجدد اخذ عوارض شن و ماسه در سطح این شهرستان خبر داد.

اخذ عوارض شن و ماسه در شوشتر
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نظر حسین‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار داشت: با توافقی که از طرف استانداری خوزستان انجام شده است عوارض شن و ماسه در سطح شهر شوشتر اخذ می‌شود و در این باره در حال رایزنی‌ هستیم.
وی افزود: اخذ عوارض شن و ماسه در سطح شهرستان شوشتر در سال‌های گذشته نیز انجام شده است ولی در سال‌جاری با توافقی که استانداری خوزستان در این باره انجام داده است شهرداری برای اجرای این امر مجوز قانونی اخذ کرده است و در این باره در حال رایزنی با بخش خصوصی هستیم.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه اخذ این عوارض نیازمند نیرو و امکانات جدید است، تاکید کرد: شورای شهر شوشتر در حال رایزنی برای واگذاری این منبع درآمدی به بخش خصوصی است تا این ردیف اعتباری را با کمک پیمانکار نقد کند و در این باره رایزنی‌های اولیه انجام شده است.
حسین‌زاده با تاکید بر اینکه شهرداری شوشتر برای درآمدزایی از همه توان خود در حال استفاده است، تاکید کرد: در شرایط کنونی شهرداری شوشتر از تمام ردیف‌های درآمدی استفاده می‌کند و از تمام تلاش خود برای افزایش چرخش مالی در شهرداری بهره می‌گیرد.
رئیس شورای شهر شوشتر با تاکید بر اینکه شورای شهر باید شهرداری را در این باره کمک کند، خاطرنشان کرد: شهرداری در هفته‌های گذشته تحولات بسیار زیادی در سطح شهر ایجاد کرده است و برای ادامه دار شدن این حرکت باید از شهرداری حمایت جدی شود.
وی تاکید کرد: شهردار شوشتر لایحه اختیارات خود را به شورای شهر ارسال کرده است و به این دلیل باید شورای شهر در این باره در اسرع وقت تصمیم گیری کند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول