به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین، خدمت صادقانه به مردم را رسالت ذاتی شهرداری برشمرد و خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز بهعنوان خدماتیترین دستگاه اجرایی باید با تنظیم برنامهها، اهداف و سیاستهای خود پاسخگوی نیازها و مطالبات مردم باشد و در این راه با اولویتبندی ضرورتهای خدماتی و عمرانی در راستای رفع مشکلات شهر و شهروندان گام بردارد.
شهردار تبریز، جلب رضایتمندی عمومی در قبال عملکرد این مجموعه را در گرو خدماترسانی مطلوب و صحیح به شهروندان دانست و افزود: خدمات شهرداری و نیز طرحها و پروژههای عمرانی خدماتی این مجموعه بدون توجه به اصل رضایتمندی مردم امکان توفیق و ماندگاری ندارند و مدیران و پرسنل شهرداری باید تمام اقدامات و کارهای خود را در راستای تلاش برای جلب رضایت مردم قرار دهند.
نوین، ابراز امیدواری کرد با تکیه بر همین اصل خدمات شهرداری مورد رضایت شهروندان و در راستای خواست و نیاز آنان باشد.
انتهای پیام/ح30
اخبار مرتبط
-
بیاعتنایی مجموعه مدیریت شهری به شورای شهر قائمشهر
-
ثبات مدیریت شهری با فعالیت شوراها آسیب دید
-
توجه به مشکلات معلولان جامعه وظیفه مدیریت شهری است
-
شورای اجتماعی محلات گامی مؤثر در مدیریت شهری است
-
حضور متفاوت شهرداری دماوند در نمایشگاه مدیریت شهری
-
شهرداری دماوند در نمایشگاه جامع مدیریت شهری برتر شد
-
امروزه مدیریت شهری به سوی الکترونیکی کردن پیش میرود
-
نمایشگاه مدیریت شهری بسترساز ارتقای خدمترسانی است
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.