اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال انجام شد؛

حضور متفاوت شهرداری دماوند در نمایشگاه مدیریت شهری

خبرگزاری فارس: شهرداری دماوند در دومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‏های کشور حضوری پررنگ و متفاوت داشته است.

حضور متفاوت شهرداری دماوند در نمایشگاه مدیریت شهری
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، در این نمایشگاه شهرداری‏های استان‏ها و شهرستان‏های کشور به همراه سازمان‏ها و مناطق مربوطه حضور داشتند و به ارائه گزارش عملکرد و خدمات مختلفی به بازدیدکنندگان پرداختند.
در این زمینه شهرداری دماوند نیز با حضور پررنگ و با برپایی غرفه‏ای زیبا که درخور نام پرآوازه دماوند باشد، حضور یافت تا ظرفیت‏ها، دستاوردها و عملکرد خود را در دو سال گذشته ارائه دهد.
طبق گفته مسئولان این نمایشگاه، این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه در تاریخ مدیریت شهری است و در طول برگزاری آن شهرداری‏ها و سازمان خدمات شهری به تعامل با یکدیگر خواهند پرداخت. 
بیش از 300 شهرداری و 200 شرکت خدمات و مدیریت شهری و سازمان‏های وابسته در این نمایشگاه شرکت کردند و از بعد دیگر می‏توان گفت این نمایشگاه بزرگ‌ترین بستر تعامل و هم‏افزایی نهادی عمومی دولتی است.
اهداف خاصی که این نمایشگاه دنبال می‏کرد، شامل بروزرسانی شاخص‏های مدیریت شهری و افزایش سرعت فعالیت شهرداری‏ها در راستای کسب رضایت‏مندی شهروندان، کسب خلاقیت‏ها، توانمند کردن نظام مدیریت شهری و همچنین اعلام راهبردهای علمی شهرداری‏ها بوده است.
محورهای اصلی این نمایشگاه مدیریت بحران و خدمات شهری، حمل و نقل شهری، عمران و توسعه شهری، شهرداری الکترونیک، امور اجتماعی، آموزش و پژوهش‏های شهری و اقتصاد شهری و فرصت‏های سرمایه‏گذاری بوده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول