اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نمین خبر داد؛

اختصاص 7 میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های آبفای نمین

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نمین گفت: 7.3 میلیارد ریال برای اجرای پروژه های آب و فاضلاب نمین اختصاص یافت.

اختصاص 7 میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های آبفای نمین
فرمبه گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از فرمانداری نمین، سید تقی دریتیم در جلسه جذب و بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی نمین اظهار داشت: 7 میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار از محل ماده 10 اعتبارات حوادث برای پروژه‌های آبرسانی و جمع‌آوری آب‌های سطحی شهرستان نمین اختصاص یافته است.
وی بیان داشت: این اعتبار برای تکمیل مجتمع‌های آبرسانی امام حسن (ع) ویلکیج و وحدت شهرستان نمین و جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر عنبران اختصاص یافته است.
این مسئول مجموع اعتبارات مصوب شده برای شهرستان نمین از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌‌ای و سایر محل‌های اعلامی از اول سال جاری تاکنون را 90 میلیارد ریال ذکر کرد.
فرماندار نمین همچنین از افتتاح پروژه‌های سی‌ان‌جی شماره 2 شهر نمین با 10 میلیارد ریال، مدرسه شش کلاسه حور با 6.5 میلیارد، مسکن 24 واحدی محرومین شهر نمین با 700هفت میلیارد ریال و شبکه گازرسانی، آبرسانی و برق‌رسانی مسکن مهر نمین با 10 میلیارد ریال اعتبار در ایام دهه فجر امسال خبر داد.
دریتیم در بخش دیگری از سخنان خود بر تکمیل و آماده‌سازی سایر پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر توسط دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.
این مسئول ابراز داشت: تکمیل و افتتاح برخی پروژه‌های نیمه تمام باقیمانده از سال‌های گذشته در سطح شهرستان که منجر به ایجاد بدبینی و نارضایتی در بین مردم نسبت به دستگاه‌های دولتی شده باید در اولویت باشد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول