اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات:

تغییر در نگرش و فرهنگ عامل ایجاد عفاف است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قاینات گفت: یکی از عوامل مهم ایجاد عفاف، تغییر در نگرش و تفکر و فرهنگ است.

تغییر در نگرش و فرهنگ عامل ایجاد عفاف است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامعلی حبیبی‌منش ظهر امروز در همایش منطقه‌ای مهندسی فرهنگ عفاف و پوشش اسلامی در قاینات اظهار داشت: قرآن مرد و زن را حجاب همدیگر معرفی می‌کند و حجاب مقدمه عفاف است ولی مثل عفاف نیست.
وی ضمن تقدیر و تشکر و اعلام رضایت از این برنامه‌ها گفت: حجاب برای زن و مرد واجب و لازم است و علاوه بر این حجاب فطری است.
فرماندار قاینات ادامه داد: عفت داشتن، خود نگهداری کردن، پاک بودن و رعایت تقوی داشتن از ضروریات جامعه امروز است.
حبیبی‌منش ادامه داد: در این راستا دانشگاه‌ها باید عفاف را رعایت کرده و فرهنگ آن را ترویج دهند.
وی یادآور شد: یکی از عوامل مهم ایجاد عفاف، تغییر در نگرش و تفکر و فرهنگ است و قرآن مرد و زن را حجاب همدیگر معرفی می‌کند.
فرماندار قاینات ادامه داد: امروز کشورهای غربی ما را به عدم رعایت حقوق متهم می‌کنند اما باید پرسید این حقوق‌ها کدام است.
حبیبی‌منش گفت: حقوقی همچون شغل، زندگی و بیان عقاید در جمهوری اسلامی رعایت می‌شود و غرب تنها بحث حجاب را محدودیت می‌داند و اگر حجاب برداشته شود از نظر غرب همه چیز حل شده است. 
وی تصریح کرد: با برگزاری این جلسات باید کار فرهنگی و جدی را انجام دهیم چرا که تنها راه باقی‌مانده دشمنان راه تهاجم فرهنگی است که روی جوانان به ویژه ترویج بی‌حجابی و بی‌دینی کار می‌‌کنند و اگر بتوانیم در این زمینه هم الگوی مناسبی قرار دهیم شاهد یاس و ناامیدی دشمنان در این مورد نیز خواهیم بود.
فرماندار قاینات گفت: در حال حاضر بحث انتخابات را پیش رو داریم و دشمن تلاش می‌کند که حضور مردم در این صحنه را کم رنگ نشان دهد لذا با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، حضور مردم می‌تواند نقشه‌های دشمنان را خنثی کند و این حضور در دانشگاه‌ها به دلیل اینکه مغز متفکر جامعه هستند بیشتر موضوعیت پیدا می‌کند.
حبیبی‌منش بحث دیگر را انتخاب اصلح و بهترین دانست و گفت: انتظار می‌رود دانشجویان و اساتید بهترین را شناسایی و انتخاب و راهنمای دیگران باشند.
وی از اقدام عالی نیروهای متخصص ایران در امر کنترل هواپیمای فوق مدرن و جاسوسی آمریکا و به غنیمت گرفتن آن تقدیر و تشکر کرد و این مسئله را نزدیک به اعجاز و توانمندی بالای ایرانیان دانست که با وجود 30 سال تحریم به این موفقیت بزرگ رسیده‌ایم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول