اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر طرح ساماندهی ناژوان اصفهان:

آتش محیط زیست و نظافت ناژوان را از بین می‌برد

خبرگزاری فارس: مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: روشن کردن آتش عرصه محیط زیست و نظافت پارک طبیعی و جنگلی ناژوان را از بین می‌برد.

آتش محیط زیست و نظافت ناژوان را از بین می‌برد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، غلام رضا ساکتی اظهار داشت: روشن کردن آتش در پارک طبیعی ناژوان از قدیم‌الایام متداول بوده و برخلاف توصیه‌های جدی و موکد شهرداری متأسفانه شاهد بی‌توجهی به این توصیه‌ها هستیم.
وی با بیان اینکه سیستم انتظامات ناژوان به صورت شبانه‌روزی به ویژه در شب‌ها و روزهای جمعه نظارت ویژه‌ای دارد، افزود: با توجه به استقبال مردم در روزهای آخر هفته از این مکان طبیعی و روشن کردن آتش در فصل زمستان نظارت بیشتری در این محل صورت می‌گیرد.
 مدیر طرح ساماندهی ناژوان تصریح کرد: برای جلوگیری از آتش روشن کردن در جاده الفت ورودی ناژوان پارکینگ تعبیه شده است تا شهروندان پس از پارک کردن خودرو خود پیاده به سمت طبیعت ناژوان حرکت کنند و مأموران از ورود چوب برای روشن کردن آتش جلوگیری می‌کنند.
وی گفت: در کنار آلاچیق‌های خانوادگی منقل‌هایی تعبیه شده تا شهروندان برای درست کردن غذا از آنها استفاده کنند.
ساکتی با بیان اینکه با نظارت‌های انجام شده تاکنون خسارتی بر درختان وارد نشده است، بیان داشت: روشن کردن آتش عرصه محیط زیست و نظافت این پارک طبیعی و جنگلی را از بین می‌برد.
وی ادامه داد: اکیپ‌های آتش‌نشانی برای اطفای حریق در محل حضور دارند و در صورت مشاهده آتش به افراد تذکر می‌دهند.
مدیر طرح ساماندهی ناژوان با تاکید بر اینکه ناژوان نقش مهمی در پالایش هوای آلوده دارد و به دلیل تأثیرات پوشش گیاهی و رودخانه دارای آب و هوای محلی مفرح و معتدل‌تری نسبت به شهر اصفهان است، تاکید کرد: از شهروندان می‌خواهیم با روشن کردن آتش طبیعت ناژوان را به خطر نیندازند چرا که هزینه حفظ و نگهداری این محیط طبیعی از خود مردم است.
وی اضافه کرد: در صورتی که خسارتی به درختان وارد شود افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی تا با آنها برخورد شود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول