اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری خبر داد:

معرفی جاذبه‌های چهارمحال و بختیاری از تلویزیون

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه روستا از تولیدات مرکز استان زیبایی‌ها و جاذبه‌های روستاهای این استان را به تصویر می‌کشد.

معرفی جاذبه‌های چهارمحال و بختیاری از تلویزیون
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، حجت‌الله رحیم‌زاده اظهار داشت: برنامه روستا از تولیدات شبکه استانی سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری جاذبه‌ها و زیبایی‎های روستاهای این استان را به تصویر می‌کشد.
وی افزود: این برنامه به صورت مستند گزارشی تهیه می‌شود و مجری به روستاهای ناشناخته و دورافتاده استان سفر و مکان‌های دیدنی و آداب و رسوم سنتی روستا از جمله صنایع دستی، قالی بافی، پخت نان و سایر مشاغل روستائیان را معرفی می‌کند.
رحیم زاده ادامه داد: در این برنامه که در 25 قسمت 30 دقیقه‌ای تولید می‎شود با حضور در جمع اهالی روستا، نیازهای آنان از زبان خودشان مطرح می‌شود.
مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در ادامه از تولید برنامه فصل نقره‌ای در این استان خبر داد و گفت: فصل نقره‌ای فرصت با هم بودن برنامه گروه سنی نوجوان از تولیدات شبکه استانی صدای مرکز چهارمحال و بختیاری است.
وی اضافه کرد: این برنامه با ساختار کلامی، پیامی و آوایی، با هدف بررسی موضوعات مختلف دوران نوجوانی و تقویت حس کنجکاوی نوجوانان تهیه و هر روز صبح ساعت 6:45 به مدت 15 دقیقه پخش می‌شود.
رحیم زاده ادامه داد: این برنامه شامل بخش‌های متنوعی از جمله ترانه و موسیقی، نمایش، زنگ تفریح، گزارش، داستانک، نوجوان دات کام و مباحث کارشناسی، لحظاتی شاد و آموزنده را برای نوجوانان فراهم می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین رایامکس با ارائه اطلاعات علمی نوجوانان را هدایت و در مورد سؤالات و مشکلات آنها را راهنمایی می‌کند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول