اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه استان مرکزی:

دشمن قصد وارد کردن نیروهای خود به مجلس را دارد

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه دشمن در انتخابات قصد وارد کردن نیروهای خود به مجلس را دارد، گفت: مردم در انتخابات آینده به دشمن اجازه احیای فتنه سال 88 را نمی‌دهند.

دشمن قصد وارد کردن نیروهای خود به مجلس را دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، نادر مقدسی شب گذشته در جلسه شورای استان این حزب با بیان اینکه راهبرد اصلی دشمن در هر انتخابات این است که مشارکت حداقلی صورت گیرد و راهیابی حداکثری به مجلس از سوی طرفداران خود را داشته باشد، گفت: دشمنان می‌خواهند مردم در انتخابات کم شرکت کنند تا بگویند نظام مشروعیت مردمی ندارد از آن طرف می‌خواهند طرفداران خود را در نهادهای انتخابی داشته باشند تا مسیر انقلاب را تغییر دهند، بنابراین یک معیار دست مردم هست، به کسانی که رادیوهای بیگانه از آن‌ها دفاع می‌کنند به دیده تردید و شک نگاه کنند از آن طرف هم مردم برای مقابله با استراتژی دشمن، حضوری دشمن‌شکن در انتخابات خواهند داشت.
وی با اشاره به اینکه دشمنان برای انتخابات مجلس برنامه‌ریزی دقیقی انجام داده‌اند و مسئولان باید هوشیارتر باشند، اظهار کرد: باید با استفاده از تجربیات انتخابات‌ برگزار شده در کشور و با تفکر و خرد جمعی در راستای تحقق اهداف مذکور تلاش و همتی مضاعف داشته باشیم.
مقدسی با تاکید بر اینکه مردم در انتخابات آینده به دشمن اجازه احیای فتنه سال 88 را نمی‌دهند،  اضافه کرد: آمریکا و غرب از هم‌اکنون با فشارهای همه‌جانبه می‌خواهند در انتخابات روی رای مردم اثر بگذارند، ان‌شاءالله مردم به کوری چشم دشمن در انتخابات حضوری حماسی خواهند داشت و به حول و قوه الهی پاسخ تهدیدات دشمن را در پای صندوق‌های رای خواهند داد و با انتخاب نیروهای اصلح و معتقد به نظام و ولایت فقیه مجلسی مقتدر را شکل خواهند داد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از عملکرد نیروهای مسلح در دفاع از حریم هوائی کشور و به زمین نشاندن هواپیمای جاسوسی و فوق مدرن آمریکایی در مرزهای شرقی اظهار داشت: نقض حریم هوایی کشورمان توسط ورود این هواپیمای جاسوسی را می‌توان در راستای اقدامات تحریک آمیز و مخفیانه آمریکا علیه ایران تحلیل کرد.
وی تصریح کرد: این اقدام دولت آمریکا نقض تمام قوانین و مقررات شناخته شده بین‌ا‌‌‌لمللی و اقدام علیه صلح و امنیت منطقه‌ و بین‌المللی است و طبعا همه مسئولیت آن بر عهده دولت آمریکاست.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی تاکید کرد: حادثه عبور هواپیمای جاسوسی آمریکا از مرز ایران و ورود به آسمان کشورمان نشان می‌دهد آمریکا بر عکس ادعاهایی که مطرح می‌کند، خود را پایبند به قواعد بین‌المللی نمی‌داند و به راحتی به حریم هوایی کشور دیگر وارد می‌شود و حقوق بین‌الملل را نقض می‌کند که این موضوع  باید از مجاری بین‌المللی و دیپلماتیک پیگیری شود.
مقدسی با اشاره به درخواست اوباما مبنی بر بازگرداندن این هواپیما به آمریکا گفت: این اظهارات نشانه گستاخی و بی‌خردی آنان است، دشمن بی منطق، زورگو و کم خرد به جای عذرخواهی از ملت ایران با پررویی کامل می‌گوید، هواپیما را پس دهید، این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران با قدرت و اقتدار تمام از منافع خود و عزت ملی دفاع خواهد کرد.
وی در ادامه افزود: ما معتقدیم هر چه زودتر منافقین باید از خاک عراق اخراج شوند و ضرب‌الاجل دولت عراق باید به اجرا درآید و ما از اقدام نخست‌وزیر عراق در خصوص رد درخواست سازمان ملل برای تمدید مدت زمان تعیین شده برای خروج گروهک تروریستی منافقین از عراق و غیرقابل تغییر خواندن ضرب‌الاجل تعیین شده دفاع می‌کنیم و امیدواریم خاک عراق هر چه زودتر از وجود این عناصر خائن و جنایتکار پاک شود.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول