اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

همزمان با سراسر کشور؛

چهارمین دوره مسابقات تفسیر نورالهدی در نکا برگزار شد

خبرگزاری فارس: چهارمین دوره مسابقات تفسیر نورالهدی همزمان با سراسر کشور در نکا برگزار شد.

چهارمین دوره مسابقات تفسیر نورالهدی در نکا برگزار شد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا در این باره اظهار داشت: این مسابقه همانند سال‌های گذشته در دو  رشته برگزار شد.
حجت‌الاسلام محمدعلی الیاسی هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج فرهنگ انسان ساز قرآن و آشنایی عموم مردم با مفاهیم غنی کلام نور برشمرد و تصریح کرد: در این مسابقات معلومات قرآنی سنجش می‌شود.
وی هدف از برگزاری این مسابقات را آشنایی با مفاهیم، تفسیر قرآن و همچنین ترویج فرهنگ قرآنی عنوان کرد و بیان داشت: بیش از 200  قرآن آموز در این مسابقه از شهرستان‌های برتر استان حضور داشتند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا بیان داشت: انس با قرآن و اهل بیت‌(ع) بهترین سد برای مقابله با هجمه فرهنگی و اعتقادی دشمان اسلام علیه جوانان و نوجوانان است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
حجت‌الاسلام الیاسی گفت: ما هر چه داریم از قرآن و اهل بیت(ع) است و باید در این راستا فعال‌تر ظاهر شده و بدانیم هیچ طرح و پروژه‌ای بدون توجه به مبنای قرآنی و فرهنگی دینی ماندگار نمی‌ماند.
وی ادامه داد: توسعه فعالیت‌های قرآنی در بین جوانان، نوجوانان و دانش‌آموزان آینده‌‌ای روشن را برای آنان ترسیم می‌کند و راه رسیدن به موفقیت‌های معنوی و سعادت دنیا  اخرت را هموار می‌سازد.
حجت‌الاسلام الیاسی با اشاره به برنامه‌های مختلف قرآنی توسط این اداره، یادآور شد: این اداره در طول سال، با دارا بودن بیش از 20 موسسه، مرکز و خانه قرآن نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ قرانی در جامه دارد که باید با تخصصی کردن این فعالیت‌ها گام‌های بلند و ارزشمندی در نهادینه کردن قران در خانواده و جامعه برداریم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا خاطر نشان کرد: برگزاری چنین مسابقات با هدف آشنایی هر چه بیشتر معلمان با ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در ارائه آموزش بهتر به قرآن آموزان بسیار مفید است.
وی در پایان اظهار داشت: به نفرات برتر مسابقه جوایز ارزنده‌ای چون سفرهای زیارتی حج، کربلای معلی، مشهد مقدس و همچنین سکه بهار آزادی و جوایز نفیس دیگر اهداء شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول