اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش عنبرآباد خبر داد:

عنبرآباد میزبان مسابقات روستایی و عشایری جنوب‌شرق کشور

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان عنبرآباد گفت: جشنواره مسابقات روستایی و عشایری جنوب‌شرق کشور دی‌ ماه جاری به میزبانی شهرستان عنبرآباد برگزار می‌شود.

عنبرآباد میزبان مسابقات روستایی و عشایری جنوب‌شرق کشور
محمد مجیدی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: هفته گذشته دیداری با محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان برای برطرف کردن مشکلات ورزشی این شهرستان انجام و مذاکراتی صورت گرفت.
وی افزود: این وزارتخانه نگاه ویژه‌ای به برطرف کردن مشکلات و انجام اقدامات لازم در راستای خدمت به جوانان مناطق محروم کشور دارد.
مجیدی‌فر تصریح کرد: در این دیدار مقرر شد با توجه به مصوبه هیئت دولت در سفر به استان کرمان، احداث سالن ورزشی بخش جبالبارز جنوبی طی سال جاری به صورت جدی در دستور کار قرار داده شود تا جوانان و ورزشکاران این بخش نیز از نعمت وجود مکان ورزشی بهره‌مند شوند.
وی بیان داشت: همچنین در این دیدار مقرر شد یک خوابگاه 300 نفری برای ورزشکاران عنبرآباد راه‌اندازی شود.
مجیدی‌فر بیان کرد: این خوابگاه برای برگزاری مسابقات و جشنواره‌های ورزشی و فرهنگی در این شهرستان تجهیز و در اختیار اداره ورزش و جوانان آن قرار داده می‌شود.
وی عنوان کرد: جشنواره مسابقات روستایی و عشایری جنوب شرق کشور دی‌ ماه جاری به میزبانی شهرستان عنبرآباد برگزار می‌شود.
مجیدی‌فر خاطرنشان کرد: جوانان این شهرستان تاکنون در رشته‌های مختلف ورزشی در سطح کشور و استان مقام‌های خوبی کسب کرد‌ه‌اند.
وی اذعان کرد: کسب مقام در مسابقات ورزشی توسط جوانان عنبرآباد نشان از استعدادهای ویژه این منطقه دارد که باید مورد توجه بیشتر مسئولان قرار گیرد.
مجیدی‌فر گفت: در شهرستان عنبرآباد بیش از 2 هزار و 500 ورزشکار در رشته‌های مختلف در قالب 20 هیئت ورزشی فعالیت دارند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: در هفته گذشته تیم دوی استقامت این شهرستان مقام نخست را در استان کسب کرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول