اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان مینوشهری تیم ملی شین کاراته ایران:

افتخارآفرینی در مسابقات باکو را تکرار می‌کنم

خبرگزاری فارس: قهرمان مینوشهری تیم ملی شین کاراته ایران گفت: تمام سعی خود را به کار بسته تا برای دومین بار در مسابقات بین‌المللی کاراته مینوشهر بر روی سکو بروم.

افتخارآفرینی در مسابقات باکو را تکرار می‌کنم
عبدالنبی آلبوغبیش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: از نظر جسمی در آمادگی مطلوبی قرار داشته و مشکلی برای حضور در مسابقات بین‌المللی باکو ندارم.
وی در همین خصوص اضافه کرد: بسیار خوشحالم که چهار ورزشکار از خوزستان به همراه تیم ملی شین کاراته عازم آذربایجان شده و این خوشحالی زمانی مضاعف می‌شود که هر چهار نفر این ورزشکاران اهل خرمشهر و مینوشهر هستند.
قهرمان مینوشهری کاراته کشور از خوزستانی‌های تیم ملی شین کاراته ایران گفت و افزود: بنده،هادی سیالی، محسن عبیداوی و علیرضا ساکی ، چهار کاراته‌کای خوزستانی بوده که در چهار وزن مختلف در این مسابقات حاضر می‌شویم.
وی خاطرنشان کرد: مسابقات بین‌المللی شین کاراته باکو از روز شنبه، بیست و ششم آذرماه با حضور 15 کشور برگزار شده که تیم ملی کشورمان نیز در این دوره از مسابقات با 15 ورزشکار به دنبال کسب عنوان است.
آلبوغبیش تصریح کرد: مشکلی برای روبرو شدن با حریفان قدر کشورهای دیگر نداشته و آماده هستم که به کمک دعای خیر مردم خوزستان بتوانم برای دومین بار در این مسابقات بر روی سکو بروم.
قهرمان بین‌المللی شین کاراته مینوشهر از حریفان اصلی خود در مسابقات کاراته کشور آذربایجان گفت و اضافه کرد: بهترین ورزشکاران کاراته دنیا در این مسابقات حاضر هستند که مسلماً بازی‌های سختی را در مقابل حریفانی از کشورهای روسیه، فرانسه و ایتالیا پیش رو دارم.
وی در پایان افزود: با مساعدت فرماندار و شهردار خرمشهر به این مسابقات اعزام شده و امیدوار هستیم حمایت این ارگان‌ها را در مسابقات بعدی نیز به همراه داشته باشیم.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول