اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از باخت مقابل سپاهان؛

شرفی: اسامی بازیکنان ضعیف را اعلام می‌کنم

خبرگزاری فارس: سرمربی مس سرچشمه گفت: در نخستین اقدام 20 درصد از قرارداد بازیکنان را به خاطر بازی مقابل سپاهان کم و اسامی بازیکنانی که باید از این تیم بروند از طریق سایت باشگاه اعلام می‌شود.

شرفی: اسامی بازیکنان ضعیف را اعلام می‌کنم
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اصغر شرفی جمعه شب پس از شکست 2 بر صفر مقابل سپاهان اظهار داشت: برای مس سرچشمه فقط این را باید بگویم که در این بازی اختلاف وزن‌ ما با سپاهان نزدیک به 200 کیلو بود.
وی افزود: سپاهان یک تیم باسابقه است که تجربه بازی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و دارای چند بازیکن چند صد میلیونی است اما مس سرچشمه بازیکنان طرد شده دیگر تیم‌ها را در اختیار گرفته است.
شرفی با بیان اینکه در نخستین اقدام 20 درصد از قرارداد بازیکنان را به خاطر بازی مقابل سپاهان کم می‌کنم، گفت: اسامی بازیکنانی که باید از این تیم بروند از طریق سایت باشگاه اعلام می‌شود و همچنین من یک لیست بازیکن برای جایگزینی این نفرات به باشگاه داده‌ام.
وی خاطرنشان کرد: اصلا به بازی که برخی از بازیکنان انجام دادند، اعتقاد ندارم و این یک فوتبال نمایشی و خودخواهانه بود و حتما آنها را کنار می‌گذارم.
سرمربی مس سرچشمه در زمینه داوری بیان داشت: به نظرم داور هم منصفانه قضاوت نکرد البته اول باید فیلم بازی را ببینم تا بتوانم با مستند اعتراض کنم.
شرفی افزود: مشکلی که برای جذب بازیکن در مس سرچشمه داریم، این است که بازیکن حاضر نمی‌شود برای زندگی به مس بیاید و امیدوارم فصل دوم ورزشگاه خودمان راه بیفتد تا از این حالت مهمانی بیرون بیاییم.
وی تصریح کرد: من از اول که به این تیم آمدم می‌دانستم در نیم‌فصل اول بیشتر از این نمی‌شود امتیاز گرفت.
شرفی خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم چرا در کرمان بین مسئولان اختلاف وجود دارد زیرا این تفرقه بزرگ که به نفع فوتبال کرمان نیست.
وی در پایان طی سخنانی جالب توجه اظهار داشت: هر کسی که پیشنهاد فرد بهتر از من برای مس سرچشمه دارد، معرفی کند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول