اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ازنا:

حامیان نظام و ولایت باید به مجلس بروند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ازنا گفت: در انتخابات مجلس نهم مردم باید هوشیار باشند که حامیان نظام و ولایت را به مجلس بفرستند.

حامیان نظام و ولایت باید به مجلس بروند
به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، حجت‌الاسلام علیرضا هراتی‌مطلق در خطبه‌های نماز جمعه در جمع نمازگزاران ازنایی گفت: با توجه به نزدیک شدن ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی مردم باید از همین الان با بررسی و دقت در مورد کاندیدها کسانی را انتخاب کنند، که مدافع نظام و ولایت هستند.
وی خطاب به مردم افزود: شما باید کسی را انتخاب کنید که زبان گویایی شما و مایه افتخار باشد نه کسی را انتخاب کنید که خون شهدا را زیر پا بگذارد.
امام جمعه ازنا گفت: برخی از افراد با تبلیغات زودهنگام نظیر ارسال پیامک قصد کاندیداتوری دارند، که باید دستگاه‌های نظارتی مانع این کار شوند.
هراتی‌مطلق در ادامه یادآورشد: کسی که می‌خواهد در مجلس شورای اساسی قانون‌گذاری کند، باید امروز مطیع قانون باشد.
وی در ادامه به شهادت شهید دکتر مفتح اشاره کرد و گفت: با توجه به وحدت بین حوزه و دانشگاه باید گفت برای این موضوع کم کاری شده است.
هراتی‌مطلق تصریح کرد: سخنان مقام معظم رهبری در تشکیل کرسی‌های آزاد اندیشی کم کار شده که انتظار می‌رود مسئولان در این خصوص همت کنند.
امام جمعه ازنا در ادامه به سالروز شهید تندگویان اشاره کرد و گفت: از سازندگان و کارگردان فیلم شهید تندگویان باید تقدیر و تشکر شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول