اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

آمریکا با تمام ادعایش برای باز پس‌گیری هواپیما التماس می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: آمریکا و نظام‌های استکباری با تمام ادعا و فزون‌طلبی خود امروز در مقطعی از تاریخ قرار گیرند که برای باز پس گیری هواپیمای خود به التماس و عجز و ناله بیفتند.

آمریکا با تمام ادعایش برای باز پس‌گیری هواپیما التماس می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قاسم محمدی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران نمونه دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: کمتر کسی باور می‌کرد که بعد از گذشت سه دهه از خروج سردستگان آمریکا و نظام‌های استکباری از این کشور آنها با تمام ادعا و فزون‌طلبی خود امروز در مقطعی از تاریخ قرار گیرند که برای باز پس گیری هواپیمای خود به التماس و عجز و ناله بیفتند.
وی تحقق این هیبت و شکوه ملت ایران را عمل به وعده و سنت قرآن کریم و وعده خداوند متعال اعلام کرد و گفت: اگر استکبار جهانی امروز در برابر ملت ایران به التماس افتاده است نشانگر صبر و مقاومت ملت ایران در برابر تمام ترفندها و توطئه‌های استکبار جهانی است که در 33 سال گذشته ذره‌ای از این اهداف و آرمان جاسوس گونه خود کوتاه نیامده‌اند.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ملت ایران را در هنگام تحریم فرزندان رمضان و در هنگام تهاجم فرزندان با بصیرت عاشواریی اعلام کرد و بیان داشت: دشمن نتوانسته است به این اصل اصیل پی ببرد که غیرت، عظمت و شکوه ملت ایران برگرفته از فرهنگ عاشورایی غدیر و انتظار است که در آن هیچ اهرم  فشار و تحریم و تضعیف کارساز نیست.
محمدی با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات مجلس نهم و تلاش دوباره استکبار جهانی برای به راه انداختن فتنه و انحراف در جامعه خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با بیرق هجمه‌های تبلیغی و بر هم زدن توازن امنیت روانی در جامعه به میدان آمده است تا بتواند بر حقیقت و حقانیت ملت ایران غلبه کند اما از فرهنگ عمیق عاشورایی این ملت غفلت کرده که هرگز در برابر ترفندهای رنگین استکبار دست خود را به نشانه تسلیم بالا نخواهد برد.
وی ملت ایران را ملت عاشورایی و درس‌آموخته از مکتب کربلا توصیف کرد و گفت: اگر امروز آمریکا، ‌انگلیس و هم پیمانان آنها یزیدیان زمان هستند ملت ایران نیز تابعان حقیقی مکتب امام حسین (ع) هستند که هرگز به هیچ کس اجازه نمی‌دهند آرمان سید‌الشهدا که در آن حریت،‌ آزادگی و مرام و مکتب موج می‌زند دچار خلأ شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عضو فراکسیون اکثریت مجلس هشتم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تصمیم دور‌اندیشانه مجلس شورای اسلامی در به حداقل رساندن ارتباط با رژیم سفاک انگلیس تصریح کرد: با این حرکت دانشجویان نیز حمایت قاطع خود را از سیاست نظام اسلامی نشان دادند و به دنیا ثابت کردند که این ملت از هیچ ابرقدرتی هراس و نگرانی و دلهره ندارد.
محمدی با اشاره به موفقیت اخیر نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش و سپاه برای فرونشاندن هواپیمای جاسوسی آمریکا اضافه کرد: این حرکت مهر تاییدی بر توانایی علمی، مهارتی و تکنولوژی ایران بود که به حقیقت ثابت کرد که ایران در حوزه علم و پژوهش و تحقیق سرآمد کشورهای دنیاست.
وی به سخنان بی‌شرمانه رئیس جمهور آمریکا در بازپس‌گیری این هواپیما اذعان داشت: اوباما به گونه‌ای صحبت می‌کند که ملت ایران با ترس و واهمه هواپیما را دو دستی تحویل آنها می‌دهد در حالی که منتظر عذرخواهی رسمی و برخی اقدامات در زمینه پاسخگویی به تجاوز به حریم هوایی ایران از سوی نظام‌های استکباری هستیم تا مشخص شود آمریکا به هیچ یک از تعهدات بین‌المللی پایبند نیست.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی حریم هوایی،‌ زمینی و دریایی ایران را حریم دارای ارزش و تقدس توصیف کرد و گفت: اگر این حریم با هر وسیله‌ای و به دست بیگانگان مورد تعدی و جسارت قرار گیرد به یقین با پاسخی قاطع و محکم نیروهای مسلح کشورمان مواجه خواهد شد که منطقه را برای آنها ناامن خواهند کرد.
محمدی در بخش پایانی سخنان خود خطاب به آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ملت ایران ملت با بصیرت و هوشیاری است که تمام تهدیدها و ترفندهای آنها را پاسخی قاطع و روشن خواهند داد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول