اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کرمان:

فرود پهپاد در ایران برای آمریکا تلخ بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کرمان گفت: فرود پهپاد در ایران برای آمریکا تلخ بود و واکنش‌های آنها نشان‌دهنده اهمیت مسئله است.

فرود پهپاد در ایران برای آمریکا تلخ بود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان با اشاره به توانایی و قدرت ایران در فرود هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین آمریکا اظهار داشت: نخستین اهمیت این مسئله زمانی روشن شد که مقامات آمریکایی عکس‌العمل‌های متفاوتی نسبت به این موضوع نشان دادند.
وی بیان کرد: این موفقیت ایران به اندازه‌ای برای آمریکا تلخ بود که ندانستند چگونه عکس‌العمل نشان دهند که دنیا آنها را مسخره نکند.
عرب‌پور افزود: این نوع واکنش‌ها نشان دهنده‌ اهمیت موضوع، اقتدار و پیشرفت علمی کشورمان است.
وی تصریح کرد: علاوه بر این فرود پهپاد در خاک کشورمان بشارتی برای ملت ایران است که جوانان ما، نیروهای مسلح و سپاه پاسداران در تلاش هستند تا با رصد امکانات دشمن از آنها جلوتر باشند.
خطیب جمعه کرمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مناسبت 27 آذر ماه سالروز شهادت دکتر مفتح گفت: دکتر مفتح از روحانیان مبارز و اساتید برجسته حوزه و دانشگاه بودند و نقش برجسته‌ای در این دو نهاد بر عهده داشتند.
عرب‌پور با اشاره به شهادت این روحانی مبارز به دست منافقان و نامگذاری این روز با عنوان وحدت حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: این مسئله بسیار احساس نیاز می‌شد زیرا تبلیغات دشمن در راستای فاصله انداختن میان این دو نهاد مؤثر بود.
وی اظهار داشت: قدم‌های خوبی در این زمینه برداشته شده و در حال حاضر در حوزه‌های علمیه علاوه بر دروس اختصاصی، مباحث پژوهشی در زمینه علوم مختلف به ویژه علوم انسانی مطرح می‌شود.
عرب‌پور با اشاره به درگذشت امام جمعه رفسنجان گفت: ایشان در دوران ستمشاهی در کنار مبارزان علیه طاغوت همکاری خاص داشتند و پشتیبان رزمندگان دفاع مقدس بودند.
وی بیان داشت: بعد از ارتحال امام خمینی (ره) نیز حجت‌الاسلام هاشمیان نسبت به امام و ولایت ارادت و همراهی داشتند.
امام جمعه موقت کرمان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان در مورد روش‌های تربیتی فرزندان از دیدگاه اسلام بیان کرد: نخستین قدم در آموزش فرزندان، والدین هستند که باید اطلاعات و مباحث مرتبط را در اختیار آنها قرار دهند.
وی افزود: دعوت از خبرگان دینی برای آموزش فرزندان، تشویق برای حضور در کلاس‌های عقیدتی، تفسیر و احکام، مطالعه کتاب‌های مفید از جمله مواردی است که والدین باید به آنها دقت کنند.
عرب‌پور تصریح کرد: آموزش‌های علمی نیز در این بین بسیار مهم است که والدین باید با رفتار و کردار خود به فرزندانشان ارائه دهند.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول