اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رشت:

ملت ایران پشتیبان ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت رشت گفت: آمریکایی‌ها از رسوایی خود در طبس درس نگرفته‌اند و دشمنان باید بدانند که خداوند پشتیبان مردم ایران و ملت نیز پشتیبان مقام معظم رهبری هستند و حتی یک گام عقب‌نشینی نمی‌کنند.

ملت ایران پشتیبان ولایت فقیه است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف صدیق عربانی امروز در نماز جمعه این شهر عزاداران شهدای کربلا را مومنانی دانست که با هدف زندگی می‌کنند.
وی اظهار داشت: کسانی که دنیازده شده و 3 هزار میلیارد تومان اختلاس کردند خود را از مردم عادی بالاتر می‌دیدند و این امر از شگردهای شیطان است و شیطان می‌خواهد برای خودیاری کند.
خطیب موقت رشت با بیان اینکه شیطان نمی‌تواند بین تقوایان برای خودیاری کند، تصریح کرد: عشق به دنیا در رأس تمام خطاها قرار دارد و کثرت علاقه به دنیا گوش را از شنیدن و چشم را از دیدن می‌اندازد.
وی، فهم دین را موجب آگاهی انسان نامید و افزود: انسان با فهم دین دقت می‌کند که در دام شیطان نیفتد و امام صادق (ع) به شیعیان درس صبر می‌دهد.
صدیق عربانی، نمازهای جمعه را پایگاه‌های مذهبی و سیاسی خواند و اذعان داشت: مردم در سخت‌ترین شرایط این سنگرها را حفظ کرده‌اند.
وی با تصریح بر اینکه قلدرهای دنیا بدانند روزی امام عصر (عج) ظهور می‌کند، خاطرنشان کرد: خداوند در هر شرایطی انسان‌ها را پناه می‌دهد و باید بر دنیا صبور باشیم.
امام جمعه موقت رشت به 27 آذر سالروز شهادت دکتر مفتح اشاره کرد و ابراز داشت: وحدت حوزه و دانشگاه با خون این شهید به بار نشست.
وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی بساط انگلیس را برچید، افزود: در حال حاضر جریان کشور با مقیاسی که در گذشته وجود داشت متفاوت است و دنیای استکبار همه را از یکدیگر جدا کرد که باید به همدیگر نزدیک شویم و صله رحم را به‌جای آوریم.
صدیق عربانی به انتخابات آینده مجلس نهم اشاره کرد و یادآور شد: مردم باید کسانی را گزینش کنند که پرتوان‌ترین افراد باشند و با صلابت‌ترین انسان‌ها را به مجلس بفرستند تا ایران سرافرازتر در جهان قرار گیرد.
وی، انتخاب افراد ولایت‌مدار را مورد تاکید مردم قرار داد.
خطیب موقت رشت در ادامه به غنیمت گرفتن هواپیمای جاسوسی آمریکا توسط ایران اشاره کرد و بیان داشت: غنیمت گرفتن هواپیمای جاسوسی آمریکا نشانه قدرت ایران اسلامی است.
وی، درباره ادعای دشمنان که می‌گفتند این هواپیما ماکت است، خاطرنشان کرد: خداوند یک بار در طبس آمریکایی‌ها را رسوا کرد اما درس نگرفتند و دشمنان باید بدانند که خداوند پشتیبان مردم ایران و ملت نیز پشتیبان مقام معظم رهبری هستند و حتی یک گام عقب‌نشینی نمی‌کنند.
صدیق عربانی افزود: ایران کشوی مانند عراق، افغانستان و پاکستان نیست و مردم ایران در برابر خون شهدا و جانبازان احساس مسئولیت می‌کنند و در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول