اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس‌:

ائمه جماعات مردم را با نعمت ولایت آشنا کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس گفت: امروز ائمه جماعات باید مبانی حکومت اسلامی و ولایت فقیه را به خوبی برای مردم به ویژه جوانان تبیین و تشریح کنند.

ائمه جماعات مردم را با نعمت ولایت آشنا کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی پنج‌شنبه شب در گردهمایی مشترک ائمه جماعات و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سخنانی اظهار کرد: در استان قم حدود 630 مسجد وجود دارد که از این تعداد بیش از 430 مسجد در شهر مقدس قم است.
وی خاطرنشان کرد: بحمدالله اکثر مساجد در استان قم به خوبی فعال هستند و اقامه نماز جماعت و برگزاری مراسم‌های دینی و معنوی در این مساجد با کمک مردم و ائمه جماعات به خوبی برگزار می‌شود.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در مساجد استان بخش‌های جانبی از جمله کتابخانه‌ها، کانون‌های فرهنگی و هنری و پایگاه‌های بسیج فعالیت چشمگیری داشته و نقش موثری در جذب جوانان به مساجد داشته‌اند.
وی بر ضرورت برقراری تعامل و ارتباط مناسب میان ائمه جماعات و هیات امنای مساجد با جوانان به ویژه در بحث فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج تاکید کرد و گفت: ائمه جماعات باید زمینه رشد و تعالی اخلاقی و معنوی نیروهای بسیجی را فراهم بیاورند.
آشتیانی در ادامه افزود: روحانیون به ویژه ائمه جماعات استان قم همواره با بصیرت و آگاهی در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی حضوری چشمگیر داشته و همواره تبعیت و پیروی از ولایت فقیه را به رخ کشیده‌اند.
وی همچنین با ذکر داستانی از پیامبر اکرم(ص) و امیرالمومنین علی(ع)، ولایت فقیه را حبل الهی برای وحدت جامعه و مسلمانان دانست و گفت: ولایت فقیه اساس اسلام و عمود خیمه انقلاب اسلامی است و همه باید مراقب توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان برای ضربه زدن به این جایگاه ارزشمند باشیم.
نماینده مردم قم مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: امروز ائمه جماعات باید مبانی حکومت اسلامی و ولایت فقیه را به خوبی برای مردم به ویژه جوانان تبیین و تشریح کرده و هرچه بیشتر مردم را نسبت به نعمت انقلاب و ولایت آگاه کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول