اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان روز سوم؛

مازندران قهرمان لیگ ربات‌های نمایشی المپیاد رباتیک شد

خبرگزاری فارس: مازندران قهرمان لیگ ربات های نمایشی دومین المپیاد رباتیک دانشجویان پیام نور کشور شد.

مازندران قهرمان لیگ ربات‌های نمایشی المپیاد رباتیک شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، دومین المپیاد رباتیک دانشجویان پیام نور کشور که در مجتمع نفت محمودآباد برگزار شد، در پایان روز سوم این رقابت‌ها در بخش ربات‌های نمایشی تیم 9 نفره پیام نور ساری به مقام قهرمانی رسید.
اسماعیل احمدی گرجی، افسانه ربیعی سنگلجی، پرهام عارف، جواد شریعتی، حسن یوری، سید شایان شریف الحسینی، طاهره مهدوی، محمدرضا خلیلی آذر و مرتضی کاشی آلاشتی از اعضای این تیم بودند که توانستند به مکان نخست دست پیدا کنند.
تیم ربات نیما دانشگاه پیام نور زنجان نیز در این لیگ به مقام دوم رسید که در این تیم سه نفره زهرا مهدیلو، مجتبی حسینی و نسرین حسینی حضور داشتند.
در مکان سوم نیز تیم DIP COATER پیام نور اهواز با عضویت محمدامین مردانی، محمدحسن فایضی و محمدصادق دیاحسینی به جایگاه سوم رسید.
همچنین تیم گوس پیام نور بیجار استان کردستان که نخستین حضور خود در المپیادهای رباتیک را تجربه می کند، مقام خلاقیت این دوره از رقابت‌ها در لیگ نمایشی را از آن خود کرده که در این تیم چهار نفره بهنام کلهرزاده، سعید ملابابایی، کیوان مهرابلو و مقداد قمرنیا شرکت داشتند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول