اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

راه شهدا با بصیرت و دشمن‌شناسی ادامه پیدا می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: در شرایط کنونی جامعه با توجه به تحریم‌های متعدد دشمنان می‌توان با بصیرت، دشمن‌شناسی و حرکت در مسیر ولایت فقیه راه شهدا را ادامه داد.

راه شهدا با بصیرت و دشمن‌شناسی ادامه پیدا می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سید محمدتقی شاهچراغی در یادواره شهدای حوزه قدس این شهرستان با اشاره به مقام والای شهادت اظهار داشت: شهدا با حرکت عاشورایی و خون خود، انقلاب اسلامی را برای همیشه بیمه کردند.
وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در دنیا زندگی سعادتمندی داشته باشیم و با حرکتی عاشورایی زندگی خود را با مسیر شهدا همگام سازیم باید در راه آنها حرکت کرده و اهداف‌شان را ره‌توشه خود قرار دهیم.
فرمانده سپاه کربلای استان مازندران با اعلام اینکه مردم ما در بیش از 30 سال بعد پیروزی انقلاب نشان دادند که همیشه در صحنه هستند، بیان داشت: مردم ما نشان دادند که همیشه پای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و با بصیرت رهنمودهای مقام معظم رهبری را راهنمای حضور عاشورایی‌شان قرار می‌دهند.
شاهچراغی با اشاره به اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس از بصیرت و آگاهی فراوانی برخوردار بودند، گفت: راه شهدا همانند راه امام حسین(ع) در عاشورا ارزشمند و تاثیرگذار است، زیرا اهداف‌شان با هم یکسان بوده و امام حسین(ع) و قیام عاشورا الگوی دشمن‌ستیزی شهدا بود.
وی تامل و تفکر بر وصیتنامه و دست‌نوشته شهدا را یکی از وظایف بسیجیان امروز دانست و یادآور شد: عمده مسئله وصیتنامه شهدا تاکید بر روی حجاب و پشتیبانی از ولایت فقیه بود همچنین بسیجیان باید جملات گهربار، شهدا را چراغ راه خود قرار دهند تا مردم را با چگونگی حرکت و اهداف شهدا آگاه سازند.
شاهچراغی با تاکید اینکه دفاع مقدس میدانی نابرابر بود که ایثارگران ما برای دفاع از اسلام و آموزه‌های دینی در مقابل تمام کفر و استکبار قرار گرفتند، عنوان کرد: مسیر شهدا مسیر عاشورا بود و قدم برداشتن در این مسیر رستگاری و پیروزی را به همراه خواهد داشت، زیرا آنها با افکار عاشورایی توانستند تمام سران کفر را در جنگ تحمیلی تحقیر کرده و معادلات‌شان را برهم بزنند.
وی با اشاره به ایام اسارت اهل بیت بعد از واقعه جانسوز عاشورا خاطرنشان کرد: امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) از مبلغان اصلی عاشورا هستند که توانستند با عنصر تبلیغی والای خود برای همیشه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و احیای دین اسلام را برای جهانیان در همه اعصار به ارمغان آورند.
فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه شهدای کربلا و اسرای بعد عاشورا از خاندان غیرت و عظمت بودند، اذعان داشت: باید در بیان واقعه عاشورا بسیار مواظب باشیم تا نکند خدای نکرده از تعابیر نامناسب راجع به اهل بیت استفاده کنیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول