اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان اعلام کرد:

‌ایران ‌پرچمدار مبارزه با مواد مخدر در ‌جهان است / ‌‌گرایش مجدد معتادان به اعتیاد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گرایش مجدد معتادان به اعتیاد پس از دوره بازپروری را مشکلی اساسی در این ارتباط خواند و ‌ ایران را پرچمدار مبارزه با مواد مخدر در سطح جهان برشمرد .

‌ایران ‌پرچمدار مبارزه با مواد مخدر در ‌جهان است / ‌‌گرایش مجدد معتادان به اعتیاد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، ایرج حسن‌زاده در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان‌ اظهار داشت: یکی از مشکلات موجود در زمینه مقابله با معضل مواد مخدر، گرایش مجدد معتادان به سمت مواد پس از اتمام دوره بازپروری است.
وی افزود: برخورد نامناسب جامعه با فرد معتاد و عدم پذیرش وی به عنوان نیروی مولد به همراه نبود بستر اشتغال برای این افراد از دلایل اصلی گرایش مجدد معتادان به سمت مواد مخدر به شمار می‌رود.
حسن‌زاده خواستار تغییر نگرش جامعه در این خصوص شد و تاکید کرد: نباید حضور این افراد در عرصه اجتماع تحت شعاع زندگی گذشته آنان قرار گرفته و لازم است خانواده‌ها تمام تلاش خود را برای ورود مجدد این افراد به آغوش جامعه بکار گیرند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در ادامه به جایگاه جمهوری اسلامی در عرصه مبارزه با مواد مخدر در سطح جهان اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی یکی از قربانیان اصلی مبارزه با مواد مخدر در جهان بوده و تاکنون تعداد زیادی از نیروهای امنیتی و انتظامی کشور در این راه به درجه رفیع شهادت نایل شده‌اند.
حسن‌زاده ایران را پرچمدار مبارزه با مواد مخدر در سطح جهان برشمرد و گفت: مسئولان جمهوری اسلامی با جدیت در راه ریشه‌کنی این بلای خانمانسوز تمام تلاش خود را معطوف نموده ولی متاسفانه کشورهای اروپایی برخلاف وعده‌های خود تاکنون همکاری موثری برای مبارزه با عرضه و توزیع مواد مخدر با کشورمان نداشته‌اند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار‌ کردستان در پایان با بیان اینکه مردم و دستگاه‌های اجرایی متولی مبارزه با مواد مخدر در استان باید همه تلاش خود را برای جلوگیری از توزیع و مصرف مواد مخدر بکار گیرند، اظهار داشت: فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی یکی از اصلی‌ترین راه‌های مقابله با این معضل در بین خانواده‌ها است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول