اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد:

بسیاری از مشکلات مردم با پژوهش برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو هیئت امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پژوهش با استقلال یک جامعه ارتباط مستقیم دارد و بسیاری از مشکلات روزمره مردم در اجتماع با پژوهش قابل برطرف شدن است.

بسیاری از مشکلات مردم با پژوهش برطرف می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، سید جلیل فاطمی عصر دیروز در همایش «پژوهش» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت، پژوهش را به معنای جستجوی علم دانست و اظهار داشت: با جست‌وجوی علم و پژوهش می‌توانیم جامعه را به پیشرفت برسانیم.
وی افزود: یادآوری هفته پژوهش نشان‌دهنده این مطلب است که ما همیشه به پیشرفت نیاز داریم و پژوهشگر باید در سطحی حرکت کند که برطرف‌کننده نیازهای جامعه باشد.
فاطمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت را فراتر از یک دانشگاه بلکه یک مرکز تحقیقاتی دانست و تصریح کرد: مزرعه گیاهان دارویی واحد جیرفت حرف اول را در این زمینه در جنوب کرمان می‌زند.
وی با بیان اینکه مقالات «آ اس‌ آ» دانشگاه جیرفت در کشور مقام اول را دارد، بیان داشت: دانشجویان دانشگاه جیرفت به ویژه در رشته‌های کشاورزی این شهرستان باید در برطرف کردن مشکلات مردم تمام تلاش خود را انجام دهند.
فاطمی با تأکید بر اینکه دانشجویان نباید به دنبال پایان‌نامه‌های تکراری باشند، بیان کرد: پژوهش با استقلال یک جامعه ارتباط مستقیم دارد و بسیاری از مشکلات روزمره مردم در اجتماع با پژوهش قابل برطرف شدن است.
عضو هیئت امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: پژوهش زیربنای انرژی هسته‌ای است و با انجام تحقیقات متعدد و مختلف مشکل کمبود انرژی برطرف شده است.
فاطمی خاطرنشان کرد: در دانشگاه آزاد واحد جیرفت در زمینه‌های مختلف کارهای زیادی انجام گرفته، اما هنوز جا برای کار بسیار است.
وی اذعان داشت: جیرفت یک منطقه اقتصادی در کشور محسوب می‌شود که برای پیشرفت بیشتر باید در تولیدات کرد تحقیق و پژوهش صورت گیرد تا شاهد سرعت گرفتن پیشرفت‌ این منطقه به ویژه در بخش کشاورزی باشیم.
به گزارش فارس، در همایش «پژوهش» دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت از پژوهشگران برتر در حوزه‌های مختلف تجلیل شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول