اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته پژوهش؛

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در اراک گشایش یافت

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته پژوهش نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی استان مرکزی ‌در مجتمع قائم‌مقام فراهانی دانشگاه آزاد ‌اراک گشایش یافت.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در اراک گشایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک رئیس دانشگاه آزاد ‌اراک ظهر امروز در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با اشاره به اهمیت پژوهش اظهار کرد: پژوهش از ابرازهای مناسب برای رسیدن به رشد و توسعه همه جانبه کشور است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
عباس ملک‌حسینی افزود: برپایی این نمایشگاه نقش بسیار موثری در ترویج فرهنگ  تحقیق و پژوهش،‌ شناسایی و عرضه یافته‌های پژوهشی، بسترسازی برای تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی و برقراری ارتباط سازنده میان پژوهشگران و  مسئولان دارد که با استقبال دستگاه‌ها و ارگان‌های فعال در زمینه تحقیق و پژوهش مواجه شده است.
وی برپایی چنین نمایشگاه‌هایی را تجلی خود‌باوری‌های ملت و صرف فعل ما می‌توانیم دانست و بیان کرد: بدون شک بسیاری از مشکلات و کاستی‌های جامعه به واسطه تحقیق و پژوهش شناسایی و برطرف می‌شوند.
رئیس دانشگاه آزاد اراک گفت: در این نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اراک و ساوه، شرکت آب منطقه‌ای، آموزش و پرورش مرکزی، نیروی انتظامی، دانشگاه صنعتی اراک، مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، پارک علم و فناوری، جهاد دانشگاهی استان مرکزی، شهرداری، شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، شرکت پتروشیمی شازند و شرکت گاز استان به معرض دید علاقه‌مندان گذاشته شده است.
احمد رشیدی، مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری مرکزی نیز با بیان اینکه نوآوری در حوزه‌های اجرایی و فن‌آوری با پژوهش محقق می‌شود، گفت: پژوهش نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.
این نمایشگاه از امروز تا پایان هفته پژوهش جهت بازدید علاقه‌مندان دایر است.
 انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول