اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی؛

دانشجویان نخبه بسیجی در چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: 125 دانشجوی ممتاز، مبتکر و نوآور بسیجی شاهد و ایثارگر چهارمحال و بختیاری امروز معرفی و تجلیل شدند.

دانشجویان نخبه بسیجی در چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسئول سازمان بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری بعدازظهر امروز در همایش تجلیل از دانشجویان ممتاز، مبتکر و نوآور بسیجی، شاهد و ایثارگر این استان در دانشگاه شهرکرد، اظهار داشت: دانشجویان باید علاوه بر تلاش در سنگر علم و دانش در عرصه‌های مختلف بسیج نیز به فعالیت بپردازند تا بستر توسعه کشور بیش از پیش هموار شود.
فریدون طاهری با بیان اینکه دانشجوی بسیجی شخصی است که دغدغه‌ها و آرمان‌های بسیاری برای توسعه علمی و صیانت از منابع ملی کشور دارد، گفت: بر همین اساس دانشجویان باید خود را به سلاح علم مجهز کنند تا بتوانند به خوبی از میراث کهن و تمدن چندین هزار ساله کشور حراست کنند.
وی خاطرنشان کرد: امروز کشور ایران به برکت تفکر بسیجی در برابر تهدیدات همه جانبه دشمن ایستادگی کرده که این امر موجب عصبانیت دنیای غرب از ایران شده است.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری از دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم نام برد و گفت: قشر دانشجو به عنوان قشری آگاه و روشنفکر در اکثر فعالیت‌ها به ویژه فعالیت‌های سیاسی نقش تأثیرگذار و بسزایی را در روند جامعه ایفا می‌کنند.
طاهری در ادامه با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران بر پایه معرفت، معنویت و ولایت پایه‌ریزی شده است، گفت: محور انقلاب اسلامی ایران خداوند است و امام راحل(ره) با تکیه بر خدا و قدرت تمام در مقابل استکبار جهانی ایستاد.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مختصات جنگ نرم دشمن مشخص نیست و تشخیص آن بسیار پیچیده است، افزود: یکی از راهکارهایی که می‌توان به طور شایسته با تهدیدات دشمن مقابله کرد توجه جدی به جوانان و برنامه‌ریزی علمی برای توسعه همه جانبه کشور است.
در پایان این مراسم 125 دانشجوی ممتاز، مبتکر و نوآور بسیجی شاهد و ایثارگر چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس دفتر مطالعات تدوین تاریخ ایران، رئیس دانشگاه شهرکرد و جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه معرفی و تجلیل شدند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول