اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه گرامیداشت هفته حمل و نقل صورت گرفت؛

تشریح برنامه‌های هفته حمل و نقل استان البرز

خبرگزاری فارس: در آستانه گرامیداشت هفته حمل و نقل و راهداری ویژه برنامه‌های اجرایی اداره کل راه و ترابری استان البرز تشریح شد.

تشریح برنامه‌های هفته حمل و نقل استان البرز
به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری این استان در تقویم کشور از 26 آذرماه روز حمل و نقل تا اول دی روز راهدار به عنوان هفته حمل و نقل و راهداری نامگذاری شده است.
گرامیداشت این هفته، گامی در جهت ارج نهادن به خدمات توانفرسای راهداران و همه دلسوختگان بخش حمل و نقل است.
حضور مدیران و کارکنان بخش‌های راهداری استان در نماز عبادی ـ سیاسی جمعه، سخنرانی مدیر کل راه و ترابری پیش از خطبه‌های نماز جمعه، دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان و ائمه جمعه شهرستان‌ها، عطرافشانی مزار شهدا و بیعت با آنان و اهدای خون از جمله برنامه‌های گرامیداشت این هفته در استان البرز است.
مانور ماشین آلات راهداری و اعزام اکیپ‌های زمستانی به مناطق برفگیر و گردنه‌های صعب العبور ـ تقدیر از راهداران نمونه، بازدید از راهدارخانه‌های استان،‌ ارسال پیام تبریک از طریق پیام کوتاه و حضور مدیر کل راه و ترابری استان در برنامه‌های رادیویی از دیگر برنامه‌های اجرایی این اداره کل در هفته راهداری است.
حضور اداره راه و ترابری استان البرز و نمایش دستاوردهای این اداره در نمایشگاه توانمندی‌ها ، دستاوردها و عملکرد وزارت راه و شهرسازی از بیست و ششم تا سی ام آذر ماه سال جاری در مصلی تهران از دیگر برنامه‌های گرامیداشت این هفته است.
ترویج فرهنگ نگهداری راه‌ها و شناساندن خدمات زحمتکشان بخش حمل و نقل به مردم که با تلاش شبانه روزی در گرمای سخت تابستان و سرمای دشوار زمستان مسئولیت نگهداری از سرمایه‌های ملی را برعهده دارند از اهداف اصلی گرامیداشت و برگزاری برنامه‌های ویژه در این هفته است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول