اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای آموزش کارشناسان دستگاه‏ها انجام می‏شود؛

برگزاری دوره آموزشی پروپوزال‏نویسی در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: دبیر کارگروه تحقیق و پژوهش شهرستان فیروزکوه از برگزاری دوره آموزشی پروپوزال‏نویسی با هدف آموزش کارشناسان پژوهشی دستگاه‏های اجرایی این شهرستان خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی پروپوزال‏نویسی در فیروزکوه
علی مهدی‏زاده اشرفی در حاشیه برگزاری کارگاه آموزش روش تحقیق که به مناسبت هفته پژوهش در شهرستان فیروزکوه برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: با برگزاری جلسات مختلف کارگروه تحقیق و پژوهش در شهرستان فیروزکوه در سال جاری، دو کمیته تحقیق و پژوهش و فناوری اطلاعات در زیرمجموعه آن تشکیل شده است.
وی برگزاری دوره آموزشی روش تحقیق برای اعضای کارگروه تحقیق و پژوهش شهرستان فیروزکوه و پروپوزال‏نویسی برای کارشناسان پژوهشی دستگاه‏های اجرایی این شهرستان در هفته پژوهش را از مصوبات این کارگروه عنوان کرد.
دبیر کارگروه تحقیق و پژوهش شهرستان فیروزکوه گفت: با توجه به اینکه مبنای کار اعضای این کارگروه پرداختن به پژوهش و انجام کارهای پژوهشی است، نخستین دوره آموزشی در این زمینه به منظور آشنایی اعضا با چارچوب کارهای تحقیقاتی و پروپوزال‏نویسی برگزار شده است.
مهدی‏زاده‏اشرفی خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس آموزشی پروپوزال‏نویسی برای کارشناسان پژوهشی دستگاه‏های اجرایی شهرستان فیروزکوه، مقاله‏نویسی و آشنایی کلی با روش تحقیق برای دانش‏آموزان مدارس این شهرستان از دیگر دوره‏های در نظر گرفته شده توسط کارگروه تحقیق و پژوهش تا پایان امسال است.
وی تصریح کرد: دوره‏های تکمیلی این کلاس‏های آموزشی برای اعضای کمیته تحقیق و پژوهش و کارشناسان آنها، سال آینده در سطوحی بالاتر برگزار می‏شود.
این دوره آموزشی با راهنمایی محمود محمودزاده از پژوهشگران برتر شهرستان و از استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار شده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول