اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای خبررسانی با کیفیت صورت می‌گیرد؛

برگزاری دوره آموزشی مدیریت خبر در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان زنجان گفت: در راستای خبر رسانی با کیفیت دوره آموزشی مدیریت خبر در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی مدیریت خبر در زنجان
سیروس رستمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اطلاع‌رسانی در زمان بحران موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه فرمانداری شهرستان زنجان اقدامات مختلفی در راستای نحوه برخورد در زمان بحران و وقوع بلایای طبیعی انجام داده، ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی مذکور نیز در همین راستا برگزار می‌شود.
مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان زنجان بیان داشت: در بسیاری از موارد مشاهده شده که در زمان بحران خبرها به صورت واقعی و آنگونه که اتفاق می‌افتد، خبر رسانی نمی‌شود.
این مسئول تصریح کرد: به علت جوی که در زمان بحران اتفاق می‌افتد، خبر رسانی همراه با استرس و در برخی از موارد به صورت نادرست منتشر می‌شود.
رستمی با بیان اینکه برگزاری دوره مدیریت خبر در بحران با حضور 150 نفر از افراد فعال در خبر رسانی شهرستان برگزار می‌شود، ادامه داد: در این دوره از همه روسای ادارات، مسئولان، روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه دعوت شده است.
وی ادامه داد: دوره آموزشی مدیریت خبر بحران روزهای 23 و 24 آذر ماه سال ‌جاری در محل اجتماعات فرهنگسرای کوثر واقع در اتوبان 22 بهمن جنب پارک شهید رجایی برگزار می‌شود.
مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان زنجان ابراز داشت: این دوره‌ها از ساعت 8.30 صبح تا 12.30 ظهر در طول این دو روز برگزار می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه این دوره خبری با همکاری اداره ارشاد شهرستان زنجان برگزار می‌شود، یادآور شد: در پایان این دوره گواهینامه‌ای نیز از سوی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به  شرکت کنندگان اعطا می‌شود.
رستمی همچنین با اشاره به اجرای مانور فرضی در شهرستان زنجان متذکر شد: این مانور نیز در راستای آمادگی بیشتر ادارات استان صورت گرفت.
وی با اشاره به اینکه مانور فرضی زلزله در روز 25 مهر ماه سال جاری برگزار شد، اضافه کرد: مقیاس ریشتر این زلزله 5.9 ریشتر در نظر گرفته شده بود.
مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان زنجان بیان داشت: میانگین حضور دستگاه‌های مختلف شهرستان زنجان در این مانور 33 دقیقه و 86 ثانیه بوده است.
این مسئول افزود: ارزیابی از دستگاه‌های حضور یافته در مانور زلزله فرضی با توجه به چهار معیار مختلف مشخص شده است.
رستمی اذعان داشت: زمان، نیروی انسانی، ماشین‌آلات و تجهیزات و نحوه اجرای عملیات مواردی بودند که دستگاه‌ها در زمینه‌ آنها مورد ارزیابی کارشناسان قرار گرفتند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول