اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ادغام صنایع و معادن و بازرگانی؛

تجارت باید در امتداد تولید قرار گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنایع و معادن آذربایجان غربی گفت: با ادغام صنایع و معادن و بازرگانی تجارت باید در امتداد تولید قرار گیرد و این فرآیند، ورود کالا‌های ایرانی به بازارهای جهانی را هموار کند.

تجارت باید در امتداد تولید قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مهدی داداشی‌ زین‌الدین در نشست مشترک شورای معاونان صنایع و معادن و بازرگانی آذربایجان غربی با بیان اینکه تولید صادرات محور باید مبنای ادغام باشد، اظهار داشت: محور تمام تصمیمات تولید است و تجارت به عنوان پشتیبان حرکت باید در خدمت تولید باشد تا در نهایت هدف رهبری ترسیم شود.
وی توجه بیشتر به تولید و تولید صادرات‌گرا را مورد تاکید قرار داد و اظهار امیدواری کرد فرآیند جدید بتواند آرزوی مهم ایران را محقق کند و زمینه کار و اشتغال‌زایی بیشتری را فراهم کند.
وی افزود: لازم بود قبل از اجرای فرآیند ادغام در استان، نشست‌های مشترک دو حوزه در فضایی دوستانه برگزار شود تا مدیران سازمان‌ها با زیر مجموعه‌های تخصصی دو سازمان بیشتر آشنا شوند.
رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان غربی نیز در این نشست گفت: باید تولیدات ‌صادرات‌محور داشته باشیم و در کنار تولید به بازاریابی توجه ویژه کنیم.
جعفرصادق اسکندری اضافه کرد: تمام مسئولان در کارنامه خود به دنبال ثبت خدمت به مردم هستند از این رو کار و خدمت‌رسانی به مردم در هر حوزه‌ای سبب تعالی استان و کشور می‌شود.
وی تصریح کرد: پس از طی فرآیند ادغام در استان باید به سمت رویکرد توسعه‌ای و تقویت تولید صادراتی حرکت کنیم تا این ادغام زمینه‌ساز جهش صادراتی و صنعتی باشد.
اسکندری تاکید کرد: تولید و صادرات باید به عنوان یک مسئله مبنایی مورد توجه جامعه باشد چرا که تولید محصول کیفی، بهینه و متناسب با ذائقه جهانی رمز پایداری صنعت است.
وی دانش و فناوری را مسئله اصلی دنیای معاصر دانست و ابراز داشت: جامعه ما باید برای دستیابی به استقلال اقتصادی، سیادت علمی را محور کار خود قرار دهد.
در ادامه این نشست شرکت‌کنندگان علاوه بر تشریح وظایف حوزه‌های کاری خود به بحث و تبادل نظر درباره مراحل مختلف فرآیند ادغام در استان پرداختند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول