اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد بابلسر و فریدونکنار خبر داد:

آموزش تخصصی خوشنویسی در بابلسر و فریدونکنار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر و فریدونکنار از برگزاری کارگاه آموزشی خوشنویسی در این شهرستان‌ها خبر داد.

آموزش تخصصی خوشنویسی در بابلسر و فریدونکنار
فرهاد باقری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار کرد: یک دوره کارگاه آموزشی خوشنویسی با رویکرد ارتقای دانش علمی و عملی ویژه هنرجویان در سالن مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهرستان بابلسر برگزار شده است.
باقری افزود: در این دوره کارگاه آموزشی علاوه بر ارائه روش‌های سنتی از روش‌های نوین مانند بررسی خطوط اساتید فن از طریق کپی و اسلاید نیز تدریس شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار ادامه داد: این دوره که با همکاری بسیج هنرمندان استان مازندران برگزار شد، قواعد مرکب‌سازی و قواعد خط توسط اساتید برجسته خوشنویسی استاد همایون و استاد اکرمی را دربرگرفته است.
وی با بیان اینکه سومین کنسرت آموزشی هنرجویان آموزشگاه موسیقی رهاب نیز برگزار شده است، گفت: یکی از راهکارهای شناخت موسیقی برگزاری کنسرت‌های آموزشی است.
باقری ارتقای فرهنگ شنیداری موسیقی و تشویق هنرجویان را از ضروریات این هنر دانست و خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مسئولان فرهنگی ارتقای سطح سلیقه و ذائقه مخاطب در رشته‌های مختلفی هنری است.
وی عنوان کرد: در این بین هنر موسیقی به دلیل تنوع آثار و همچنین وجود تنوع در انواع رسانه بیش از هر هنر دیگری در آماج کج‌سلیقگی قرار می‌گیرد.
به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار، وجود برنامه‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف موسیقی تاثیر بسیاری بر کیفیت ذائقه شنیداری مخاطب دارد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول