اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد:

شرایط نظام‌نامه ضوابط و شرایط اعطای تسهیلات توسعه ملی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از اعلام نظام نامه ضوابط و شرایط اعطای تسهیلات توسعه ملی خبر داد.

شرایط نظام‌نامه ضوابط و شرایط اعطای تسهیلات توسعه ملی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح با اشاره به ماموریت صندوق توسعه ملی جمهوری اسلامی اظهار کرد: صندوق توسعه ملی با هدف تبدیل بخشی از عواید ناشی از فروش نفت و گاز و میعانات گازی و فرآورده‌های نفتی به ثروت‌های ماندگار، مولد و سرمایه‌های زاینده اقتصادی و همچنین حفظ سهم نسل‌های آینده از منابع نفت و گاز و فرآورده‌های نفتی تشکیل شده است.
وی افزود: منابع صندوق در قالب قرارداد عاملیت که با رعایت مفاد نظام‌نامه، توسط هیئت عامل با بانک‌های عامل منعقد می‌شود، در اختیار متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش‌های خصوصی، تعاونی و بنگاه‌های اقتصادی متعلق به موسسات عمومی غیردولتی قرار خواهد گرفت.
فاتح با اشاره به نظام‌نامه این ضوابط عنوان کرد: اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان و متقاضیان، سرمایه‌گذاران و فعالان بخش‌های تولیدی و خدماتی می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق توسعه ملی به آدرس www.ndf.ir، با ضوابط و شرایط اعطای تسهیلات توسعه ملی اطلاع پیدا کنند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول