اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ارشاد:

5 هزار خبرنگار از هدیه ریاست جمهوری بهره‌مند می‌شوند

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 5 هزار خبرنگار برای بهره‌مندی از هدیه ریاست جمهوری به مناسبت روز خبرنگار در نظر گرفته شده‌اند.

5 هزار خبرنگار از هدیه ریاست جمهوری بهره‌مند می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید محمد حسینی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: امسال علاوه بر بهره‌مندی خبرنگاران از هدیه رئیس جمهور که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در نظر گرفته شده و به زودی در اختیار خبرنگاران قرار خواهد گرفت، 300 میلیون ریال تسهیلات بانکی برای خبرنگاران با اولویت خبرنگاران نشریات و خبرگزاری‌ها در نظر گرفته شده و تلاش می‌شود این وام تا پایان امسال در اختیار آن دسته از خبرنگارانی که اقدام به ثبت نام در سایت سمن نموده‌اند، قرار گیرد.
وی افزود: پیشنهاد ما برای این وام خرید و احداث بود ولی برای جلوگیری از ایجاد تورم در بازار مسکن و تبعات جدی آن تسهیلات در نظر گرفته شده تنها برای احداث مسکن بوده و به متقاضیان آن پرداخت خواهد شد.
حسینی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 5 هزار خبرنگار از هدیه رئیس جمهور و تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده بهره‌مند خواهند شد که این رقم عدد کمی در مقایسه با تعداد خبرنگاران فعال کشور نیست.
وی اظهار داشت: در عین حال ما تلاش کردیم خبرنگاران عضو باشگاه خبرنگاران صدا و سیمای کشور که قاعدتاً باید از تسهیلات سازمان صدا و سیما استفاده کنند را نیز بیمه کنیم و در تلاش برای انجام بیمه تکمیلی آنها نیز هستیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در سفر سوم هئیت دولت به استان‌ها مصوبات خوبی برای اجرای سیاست‌های فرهنگی دولت در نظر گرفته شده و به دنبال آن کار گروه‌های تخصصی فرهنگ و هنر در مراکز استان‌ها تکمیل و مصوبات را مورد ارزیابی قرار داده‌اند.
وی تاکید کرد: در چهارمین دور از سفرهای دولت سعی شده است علاوه بر حضور وزیران در شورای اداری معاونین وزرا نیز با سفر به مراکز شهرستان‌ها در خصوص کارهای فرهنگی مصوب سفرهای قبلی و انجام نیافته ارزیابی و مصوبات سفر سوم را تا پایان عمر دولت دهم انجام دهند.
این مسئول ایجاد و احداث مجتمع‌های فرهنگی و خانه‌های فرهنگی دیجیتال برای شهرستان‌های استان از جمله توشه و بسته فرهنگی در نظر گرفته شده سفر چهارم هئیت دولت به استان اردبیل اعلام و گفت: برای مرکز استان نیز احداث تالار مرکزی با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال در نظر گرفته شده در جلسه هیئت دولت مصوب خواهد شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول