اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار قم خواستار شد:

ترویج فرهنگ استفاده از خدمات پستی در جامعه

خبرگزاری فارس: استاندار قم با اشاره به تنوع خدمات ارائه شده توسط پست، بر لزوم ترویج و تبیین فرهنگ استفاده از این خدمات در جامعه تاکید کرد.

ترویج فرهنگ استفاده از خدمات پستی در جامعه
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین موسی‌پور در دیدار مسؤلان اداره کل پست استان قم به اهمیت پست اشاره کرد و گفت: در جهان امروز و با پیشرفت ارتباطات، پست به یکی از با ارزش‌ترین خدمات تبدیل شده و خدمات آن دارای آثار و فواید ارزشمندی در همه بخش‌های جامعه است.
وی با بیان اینکه مردم باید با خدمات و امکاناتی که پست ارائه می‌دهد آشنا شوند، تصریح کرد: برای این مهم لازم است تا خدمات پستی و فرهنگ استفاده از آن، همواره در جامعه تبیین و ترویج شود.
استاندار قم افزود: در کنار تبیین و اطلاع رسانی از خدمات، باید اقتصادی کردن سرویس‌های پستی با هدف تشویق و ترغیب مردم به استفاده بیشتر از خدمات ارائه شده، در اولویت و جزو برنامه‌های اصلی این مجموعه باشد.
موسی‌پور با بیان اینکه خدمات پستی باید متناسب با نیازهای جامعه باشد، بر لزوم نیاز سنجی دقیق از نیاز‌ها و اقتضائات بخش‌های مختلف جامعه تاکید کرد.
وی به تغییرات سریع در شیوه‌ها و ابزارهای جهان ارتباطات اشاره و افزود: در این راستا، آموزش، به روز رسانی و ارتقای سطح آگاهی شغلی کارکنان شاغل بخش‌های مختلف مجموعه پست امری مهم و ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.
استاندار قم با اشاره به این که پست از جمله دستگاه‌هایی است که بیشترین ارتباط را با مردم دارد، گفت: میزان رضایتمندی مردم از خدمات این دستگاه، یکی از شاخص‌های مهم و تعیین کننده در ارزیابی عملکرد مجموعه محسوب شده و بنابر این باید مسئولان و کارکنان پست استان همه همت و توان خود را در زمینه کسب رضایت مردم و مخاطبین سازمانی به‌کار گیرند.
موسی‌پور همچنین بر لزوم تلاش و برنامه‌ریزی برای کاهش قیمت تمام شده خدمات پستی در استان تاکید کرد.
در ابتدای این دیدار مدیرکل پست استان قم گزارشی از عملکرد این اداره کل در سال گذشته و هفت ماهه امسال ارائه کرد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول