اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفاتر امور شهرستان‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

نمایشگاه "صدر اسلام تا بیداری اسلامی" یک نوع جهاد است

خبرگزاری فارس: مسئول دفاتر امور شهرستان‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: نمایشگاه از صدر اسلام تا بیداری اسلامی یک نوع جهاد در مقابله با تهدیدات جنگ نرم دشمن است.

نمایشگاه "صدر اسلام تا بیداری اسلامی" یک نوع جهاد است
حجت الاسلام سید جلال سعیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در دشتی اظهار داشت: این نمایشگاه یک کار هنری بسیار ارزنده است، با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای که باید کار فرهنگی در مقابل شبیخون و تهاجم فرهنگی دشمن صورت گیرد، بازگشایی نمایشگاه مذکور کار بسیار خوبی است.
مسئول دفاترامور شهرستان‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود:  برپایی این نمایشگاه  موجب عبرت گرفتن جوانان ما از جوانان بنی‌هاشم است، همانطور که قرآن کریم ما به عبرت آموختن از تاریخ را دعوت کرده این کاری که عزیزان در این نمایشگاه انجام داده‌اند تاکنون موجب شده که ما از تاریخ اسلام عبرت بگیریم.
سعیدی ادامه داد: از نظر بنده این نمایشگاه یک نوع جهاد در مقابله با تهدیدات جنگ نرم دشمن است و همانطور که حضرت آقا فرمودند جهاد تنها در میدان رزم نیست ما جهاد در عرصه سیاست، سازندگی، فرهنگی و جهاد فکری هم داریم واین نمایشگاه یک نوع جهاد فکری است.
وی ادامه داد: این نمایشگاه موجب شده است آن هجمه‌ای که بر ما از طریق سایت‌ها، ماهواره‌ها و شبکه‌های فارسی زبان وارد شده است خنثی شود، این جهادی است در مقابله با آن‌ها و سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز از این نمایشگاه حمایت می‌کند.
سعیدی یادآورشد: هیئت‌های مذهبی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی استان اداره می‌شود و برگزاری نمایشگاه توسط هیئت ابوالفضل که زیر مجموعه این سازمان است موجب می‌شود تا اعتباری به آن اختصاص می‌دهیم.
معاون فرماندار دشتی نیز در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: ما هرچه داریم از تاسوعا، عاشورا، شهدای صدر اسلام، امام و شهدا داریم و باید شکر گزار این همه نعمت باشیم که خداوند به ما داد است.
علی زارعی افزود: امروز بیداری اسلامی الگو گرفته از ایران اسلامی است و این موجب عزت، سربلندی و سرافرازی ما در جهان شده است.
وی از برگزار کنندگان این نمایشگاه به ویژه هیئت ابوالفضل فقیه حسنان تقدیر کرد و ادامه داد: نمایشگاه مذکور یک کار فرهنگی بزرگی است با توجه به این که طی چهار سال برگزاری این نمایشگاه بازدیده‌هایی داشته‌ام ولی نمایشگاه امسال نسبت به گذشته باشکوه‌تر برگزار شده است .
زارعی از  رسانه‌های استان در انعکاس اخبار این نمایشگاه تقدیرکرد و گفت: این نمایشگاه که یک کار هنری است با کمترین امکانات بزرگترین کار هنری را نمایش داده است.
 معاون فرماندار دشتی اظهار داشت: این نمایشگاه صحنه‌ای از صدر اسلام تا بیداری اسلامی به نمایش گذاشته شده است که جا دارد از برگزار کنندگان آن تقدیر شود.
یکی از بسیجیان شهرستان دشتستان نیز افزود: من از شهرستان دشتستان به اتفاق خانواده بازدیدی داشتم که بسیار تاثیر گذار بود و هر کجای این نمایشگاه که انسان نگاه می‌کند درس عبرت است.
سید محمد جواد موسوی گفت: باید با دل و جان از این نمایشگاه بازدید کنیم که هر قطعه از این نمایشگاه خود یک درس و آموزش برای ماست.
وی گفت: ما شاهد حضور گسترده مردم به ویژه جوانانی بودیم که با صبر و حوصله از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید می‌کردند و اشک می‌ریختند واین نشان دهنده این است که ما بچه مسلمان هستیم و هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند با این جوانانی که ما داریم دین را از ما بگیرد.
موسوی یادآورشد: دشمنان بدانند با هیاهو نمی‌توانند کاری را از پیش ببرند و ما تا زمانی که  این جوانان را در صحنه داریم با پیروی از ولایت و رهبری اجازه نمی‌دهیم که کوچکترین آسیبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد بیاورند.
انتهای پیام/خ۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول