اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد دهدشت خبر داد:

حضور دانشگاه آزاد دهدشت در مسابقات بین‌المللی با ساخت روبات

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه آزاد دهدشت گفت: این واحد دانشگاهی با ساخت دو روبات به زودی پای به مسابقات بین‌المللی می‌گذارد.

حضور دانشگاه آزاد دهدشت در مسابقات بین‌المللی با ساخت روبات
به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، صادق مسعودی در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اهمیت پژوهش بر هیچ کس پوشیده نیست و هویت‌بخش هر واحد علمی پژوهش است.
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد دهدشت افزود: پژوهش یعنی پیشرفت و ترقی به سمت اهداف عالی که در این راستا دانشگاه آزاد دهدشت نقش موثری داشته و توانسته مقام اول در چاپ مقالات آی،اس،آی (ISI) را کسب کند.
مسعودی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به دهه چهارم عمر خود وارد می‌شود، تصریح کرد: این دهه رقابت در عرصه ملی و بین‌المللی نامیده شده است که این امر از طریق فعالیت‌های پژوهشی محقق خواهد شد.
وی افزود: از هفته پژوهش می‌توان به‌عنوان فرصتی برای نشان دادن کارهای علمی و پژوهشی دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها بهره برد.
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد دهدشت با اشاره به تاسیس دانشگاه آزاد دهدشت در سال 81 خاطرنشان کرد: با وجود عمر کوتاه، این دانشگاه توانسته فعالیت‌های مفیدی را در عرصه پژوهشی و تحقیقات علمی داشته باشد.
وی با اشاره به جهش علمی دانشگاه آزاد دهدشت از سال 88 تاکنون افزود: تعداد کل مقالات ارائه شده به همایش‌ها از سال 81 تا سال 88، تعداد 15 عنوان مقاله بوده که از این تعداد چهار عنوان در همایش‌های بین‌المللی خارجی، شش عنوان در همایش‌های بین‌المللی داخلی و پنج عنوان مقاله در رابطه با همایش‌های منطقه‌ای بودند.
مسعودی ابراز داشت: تعداد کل مقالات ارائه شده به همایش‌ها در این دانشگاه از سال 88 تاکنون 68 عنوان مقاله است که از این تعداد 8 عنوان در زمینه همایش‌های بین‌المللی خارجی و 60 مورد آن در مورد همایش‌های بین‌المللی داخلی و منطقه‌ای بوده‌اند.
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد دهدشت افزود: تعداد کل مقالات چاپ شده در مجلات از مهر 88 تا آذر 90، تعداد 36 عنوان مقاله بود که از این تعداد 8 عنوان مقاله در آی.اس.آی، 12عنوان در مجلات غیره آی.اس.آی، 15عنوان مقاله در مجلات علمی پژوهشی و یک عنوان مقاله در مجلات علمی عمومی چاپ شدند.
وی افزود: تعداد کل طرح‌های پژوهشی این واحد 47 مورد بوده که از این تعداد 28 طرح خاتمه یافته است.
مسعودی با اشاره به حضور پررنگ دانشگاه آزاد دهدشت در مسابقات ملی و بین‌المللی ربوکاپ خاطرنشان کرد: تیم دانشگاه آزاد دهدشت در مسابقات رعد کاپ 2010 اصفهان اول و اُپن 2011 قزوین مقام چهارم را کسب کرده و هم اکنون در حال ساخت دو روبات برای شرکت در مسابقات بین‌المللی در آینده‌ای نزدیک است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول